کد مطلب: 

223739
راهکارهای قانونی برای حذف پیامک‌های مزاحم در دستور کار؛

گزارش وزیر ارتباطات به مردم پیرامون تصمیم نهایی برای حذف پیامک‌های مزاحم؛ ایجاد کانال تبلیغ ارزان/ تشدید شناسایی و برخورد با ارسال کنندگان/ محدودیت در ارسال پیامک روزانه/ گران کردن تعرفه پیامک و قیمت سیم‌کارت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اعلام تصمیم نهایی برای حذف پیامک مزاحم، از ایجاد راهکارهای قانونی برای راه اندازی کانال تبلیغ ارزان و تشدید شناسایی و برخورد با ارسال کنندگان و همچنین محدودیت در ارسال پیامک روزانه و گران کردن تعرفه پیامک و قیمت سیم‌کارت خبر داد.
گزارش وزیر ارتباطات به مردم پیرامون تصمیم نهایی برای حذف پیامک‌های مزاحم؛ ایجاد کانال تبلیغ ارزان/ تشدید شناسایی و برخورد با ارسال کنندگان

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی توئیت کرد:

تصمیم نهایی برای حذف پیامک مزاحم: ۱. کانال تبلیغ ارزان؛ علت رواج پیامکهای مزاحم، عدم وجود راهکار موثر، ارزان و در دسترس، برای تبلیغ مشاغل است. در مصوبه ۲۷۰ کمیسیون تنظیم مقررات راهکاری برای تبلیغ قانونمند با رضایت مشتری و پرداخت هزینه به دریافت کننده دیده شده است.

این مصوبه بایستی توسط اپراتورها عملیاتی شود. همچنین در هفته آتی در جلسه‌ای با فعالین "بازاریابی دیجیتال" راهکارهای ایجاد کانالی موثر، ارزان و در دسترس برای مشاغل به جای پیامک بررسی و اجرایی خواهد شد.

۲. تشدید شناسایی و برخورد با ارسال کنندگان: ظرف پنج روز آینده سیستم کشف تخلفات سازمان تنظیم مقررات با تنظیمات سخت‌گیرانه‌تری فعالیت خواهد کرد. برخورد با دفاتر خدماتی فروش سیم‌کارتهای غیرقانونی و لغو مجوز آنها در دستور کار قرار گرفت.

۳. محدودیت در ارسال پیامک روزانه: فعلا سقف مشخصی برای ارسال روزانه مشخص شد. دو پیشنهاد وجود دارد، اول اینکه بالاتر از سقف، ارسال نشود و یا اینکه با تعرفه بیشتری محاسبه شود، اتخاذ تصمیم در این خصوص قانونا با کمیسیون تنظیم مقررات است و تا یکشنبه هفنه بعد نهایی خواهد شد.

۴. گران کردن تعرفه پیامک و قیمت سیم‌کارت: با توجه به عدم اقبال عمومی مردم، از دستور کار خارج شد. تلاش خواهیم کرد با اجرایی نمودن این تصمیمها، بر معضل پیامکهای مزاحم فائق آییم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-08 18:57

افزودن دیدگاه جدید