کد مطلب: 

223738

پایان اعتصاب در استقلال، پست دسته جمعی بازیکنان

بازیکنان استقلال در اقدامی دست جمعی تصمیم گرفتند تمرین های خود را از سر بگیرند.
پایان اعتصاب در استقلال، پست دسته جمعی بازیکنان

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، بازیکنان استقلال به دلیل مشکلات مالی چندروزی در تمرین این تیم شرکت نمی کردند و تصمیم به اعتصاب گرفتند. آنها با گذشت نیم فصل از آغاز لیگ برتر تنها 25 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند و این موضوع باعث شد تا تصمیم بگیرند به نشانه اعتراض چند روزی تمرین نکنند.

طبق اعلام شفر قرار بود بازیکنان استقلال از تاریخ 15 دی ماه تمرین خود را آغاز کنند اما بازیکنان نه تنها در تمرین حضور پیدا نکردند بلکه حتی حاضر نشدند در تست های پزشکی هم شرکت کنند.

با این حال امروز با وساطت بزرگترهای تیم، بازیکنان به دلیل شرایط حساس استقلال در اقدامی دست جمعی تصمیم گرفتند از فردا تمرین های خود را آغاز کنند.

بازیکنان با انتشار پست دست جمعی در صفحه های اینستاگرام خود نوشتند: با سلام به هواداران خوب و فهمیم استقلال، حتما شما بهتر از ما وضعیت تیم رو می دونید و با خبر هستید که تمرینات تیم چند روزی به تاخیر افتاده اما با توجه به اینکه ما می دونیم تو این بین فقط استقلال ضرر می کنه تصمیم گرفتیم با آمادگی کامل تو تمرینات شرکت کنیم. البته این انتظار رو داریم که مسوولان باشگاه هم مشکلات بازیکنان رو حل کنند.

مطمئنا نقش اصلی رو در تصمیم فعلی ما شما هواداران بزرگ دارید که همیشه حامی اصلی ما بازیکنان و استقلال بزرگ بوده و هستید. در پایان هم باید به این موضوع اشاره کنیم که نه حواله ای از باشگاه گرفته ایم و نه چیز دیگری. اگر تصمیم به حضور در تمرینات گرفتیم فقط به خاطر وضعیت تیم در نیم فصل دوم بوده و بس. به امید موفقیت استقلال.»

با این شرایط به احتمال فراوان بازیکنان استقلال امشب یا فردا راهی قطر می شوند تا اردوی دو هفته ای خود را در این کشور برگزار کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-08 18:53

افزودن دیدگاه جدید