کد مطلب: 

223729

مزایای ارتباط با مرکز تماس همراه اول (9990)/ از برقراری تماس رایگان تا حل سریع‌تر مشکلات ارتباطی

مرکز تماس همراه اول به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته، از طریق ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، دورنگار و چت آنلاین پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول می است.
مزایای ارتباط با مرکز تماس همراه اول (9990)/ از برقراری تماس رایگان تا حل سریع‌تر مشکلات ارتباطی

به گزارش خبرنگار سیتنا، حتما برای همه مشترکان همراه اول پیش امده است که برای دریافت خدمات جدید ارتباطی از این اپراتور، پرداخت قبض، اطلاع از آخرین وضعیت سرویس های ارتباطی، دریافت راهنمایی‌های اینترنت همراه و بعضا ارائه‌ی گزارش از مشکلات سرویس دهی مخابراتی با مرکز تماس این اپراتور ارتباط برقرار کنند.

مرکز تماس همراه اول به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته، از طریق ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، دورنگار و چت آنلاین پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول می است.

راه‌های ارتباط با مرکز تماس همراه اول

مشترکین همراه اول علاوه بر امکان تماس از خط همراه اول به شماره‌ی 9990 و سایر خطوط به شماره‌ی 09129990 می‌توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به آدرس پست الکترونیکی 9990@mci.ir و یا دورنگار 09129999900 ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

همچنین مشترکین همراه اول می‌توانند برای استفاده از مزایای سرویس چت آنلاین (از من بپرس) به سامانه "همراه من" به آدرس my.mci.ir مراجعه و سوالات شان را به صورت آنلاین پرسیده و پاسخ دریافت کنند.

مزایای ارتباط با مرکز تماس همراه اول

در مقایسه‌ی مزایای ارتباط و تماس تلفنی با مرکز تماس همراه اول در مقایسه با سایرین می‌توان گفت که تماس با این شماره برخلاف تماس با مرکز تماس ایرانسل، رایگان است و مشترکان طی تماس با این شماره‌های ارتباطی هزینه‌ای پرداخت نمی کنند.

در همین حال، برای ارایه‌ی هرگونه سوال، پیشنهاد، انتقاد و بررسی مشکل ارتباطی پیرامون همراه اول می توان از این سامانه کمک گرفت.

پیشنهاد می‌شود؛ مشترکان همراه اول برای دریافت پاسخ سریع‌تر پیرامون مشکلات ارتباطی، به جای تماس با سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (195) یا سایر درگاه های پاسخگویی همانند صفحات همراه اول در شبکه‌های اجتماعی، به صورت مستقیم با شماره‌ی 9990 تماس گرفته و نسبت به طرح مشکلاتشان اقدام کنند.

بدیهی است که به صورت طبیعی سایر درگاه‌ها نیز درخواست‌های مشترکان را به همین سامانه‌ی 9990 منتقل می‌کنند، پس مشترکان در صورت تماس با این شماره و طرح موارد خود، راحت‌تر به جواب می رسند و در صورت عدم دریافت پاسخ مطلوب می توانند از سایر درگاه های پاسخگویی موازی و یا بالادستی پیگیر حل مشکلاتشان باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-08 15:01

افزودن دیدگاه جدید