کد مطلب: 

223687
دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

راه‌اندازی هاتگرام و تلگرام طلایی از دلایل عدم استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی بود/ چگونه است که به بیگانه‌ اعتماد می‌کنیم اما به خودمان اعتماد نداریم؟/ هتک حرمت در فضای مجازی به اوج رسیده است

عضو هیات رییسه‌ کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر مسوولان در همان ابتدا محکم می‌ایستادند و اجازه‌ی باز شدن حاشیه‌‌ای هاتگرام و تلگرام طلایی را نمی دادند، چنین نمی‌شد و کاربران به سمت ایتا، سروش، گپ و آی گپ سوق داده می‌شدند.
هاتگرام و تلگرام طلایی از دلایل عدم استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی بود/ چگونه است که به بیگانه‌ اعتماد می‌کنیم اما به خودمان اعتماد نداریم؟/ هتک حرمت در فضای مجازی به اوج رسیده است

حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا پیرامون علت عدم استقبال عمومی کاربران به پیام رسان‌های داخلی، گفت: بخشی از علاقه و میل مردم به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی، به بحث هاتگرام و تلگرام طلایی که به صورت حاشیه‌ای باز شد برمی‌گردد.

ی ادامه داد: اگر مسوولان در همان ابتدا محکم می‌ایستادند چنین نمی‌شد و کاربران به سمت ایتا، سروش، گپ و آی گپ سوق داده می‌شدند.

عضو هیات رییسه‌‌ی کمیسیون صنایع، افزود: باید به پیام رسان‌های داخلی اعتماد داشته باشیم، چگونه است که به بیگانه‌ اعتماد می‌کنیم اما به خودمان اعتماد نمی‌کنیم؟ این موضوع بد است. شما تمام اسرار نظامتان را به دست دیگران می‌دهید اما به خودتان اعتماد نمی‌کنید.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار کرد: این فرهنگ سازی را باید اصلاح کنیم و با این فرهنگ سازی هر کسی دیگر نمی‌تواند هتک حرمت کند؛ چرا که امروز در فضای مجازی هتک حرمت به اوج خود رسیده است و آبروی مردم به راحتی برده می‌شود و افرادی ضد نظام تبلیغ می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-07 14:29

افزودن دیدگاه جدید