کد مطلب: 

223685

هفدهمین دوره‌ی جام ملت‌های آسیا با 3+17 جایزه جذاب آسیاتکی

هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 5 ژانویه 2019 (15 دی ماه 1397) با دیدار تیم های امارات و بحرین آغاز شد.
هفدهمین دوره‌ی جام ملت‌های آسیا با 3+17 جایزه جذاب آسیاتکی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی آسیاتک، بیست و چهار تیم در جام ملت های آسیا 2019 حضور داشته و تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت ها با تیم های عراق، ویتنام و یمن در گروه D بازی ها قرار گرفته است.

به همین مناسبت شرکت آسیاتک مسابقه جذاب پیش بینی بازی های آسیا2019 را برای کلیه علاقه مندان آسیاتکی تدارک دیده است.

در این مسابقه علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.asiatech.ir و کلیک بر روی اسلایدر مسابقه  نسبت به تکمیل فرم های پیش بینی نتایج مسابقات اقدام کرده و امتیازات خود را بالا ببرند.

نکته دیگر جذاب در مسابقه پیش بینی نتایج آسیا 2019 شرکت آسیاتک، توانایی پیش بینی سایر رویدادهای مسابقات همچون تعداد گل های زده، تعداد کارتهای زرد و قرمز تیم ها و موارد مشابه است.

امکان پیش بینی، ثبت و اصلاح نظرات در خصوص کلیه بازی ها در هر مرحله از مسابقات تا پیش از آغاز مسابقه وجود داشته و پس از آن صرفا برای مسابقات بعدی فعال می گردد.

مجموع امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در پایان مسابقات به عنوان شانس آنها تلقی شده و پس از آن قرعه کشی بین نفراتی که بیشترین شانس را در حساب کاربری خود ذخیره کرده اند، انجام می پذیرد.

بر اساس این گزارش پس از انجام قرعه کشی جوایز نفیسی همچون 3جایزه نقدی 10.000.000 ریالی و 17 سرویس تلفن آسیاتل با قابلیت جابه جایی کشوری به نفرات برگزیده اهدا می گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-01-07 14:00

افزودن دیدگاه جدید