کد مطلب: 

223682

حمله طرفداران محسن چاوشی به صفحه اینستاگرام یراحی

مهدی یراحی این روزها با موزیک ویدئوی جدید و جنجالی‌اش با نام "پاره سنگ" در صدر اخبار قرار گرفته و تقریباً روزی نیست که خبر جدیدی درباره ویدئوی او و شایعه ممنوع‌الفعالیت شدنش در رسانه‌ها منتشر نشود، اما او اکنون خودش را وارد یک حاشیه جدید کرده است.
حمله طرفداران محسن چاوشی به صفحه اینستاگرام یراحی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، یراحی شنبه شب مهمان برنامه رادیویی تهران من بود که در حضور محمدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت ارشاد از خود در برابر هجمه‌ها دفاع کرد، هر چند در پایان اعلام کرد که برای انتشار ویدئوی "پاره سنگ" شیطنت کرده و تصمیم وزارت ارشاد هر چه باشد را خواهد پذیرفت.

یراحی در حین صحبت‌هایش برای دفاع از خود به موضوعی اشاره کرد که شاید آن لحظه فکر نمی‌کرد تا این اندازه جنجالی شود. او بدون اینکه نامی از محسن چاوشی بیاورد، به یکی از قطعات جدید این خواننده با نام "مسلخ" اشاره کرد و گفت: "چندی پیش یک هنرمند کاری نژادپرستانه و ضدعرب را بدون مجوز بیرون داد اما چون مستقل نبود،‌ وزارت ارشاد به سادگی از کنارش گذشت!"

همین صحبت کافی بود که طرفداران محسن چاوشی از صبح دیروز به صفحه اینستاگرام یراحی بروند و به تندی از یراحی انتقاد کنند. عمده کامنت‌های طرفداران چاوشی با این مضمون است که چرا یراحی برای دفاع از خود پای همکارش را هم به این پرونده باز کرده است.

نکته جالب در مورد رابطه چاوشی و یراحی این است که چاوشی تا کنون تنها یک بار در محافل عمومی حاضر شده و آن هم حضورش در کنسرت مهدی یراحی بوده است که ویدئویی هم از حضور این خواننده در کنسرت یراحی وجود دارد. این دو خواننده هر دو متولد استان خوزستان هستند. 

قطعه "مسلخ" (دبی) با صدای محسن چاوشی اثری به تهیه‌کنندگی سازمان اوج است که تابستان امسال پیش از انتشار نسخه رسمی در فضای مجازی لو رفت. سازمان اوج اعلام کرده که ویدئوی این اثر به زودی منتشر می‌شود. فیلم "لاتاری" به کارگردانی محمدحسین مهدویان نیز با الهام از قطعه "مسلخ" محسن چاوشی ساخته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2019-01-07 13:46

افزودن دیدگاه جدید