کد مطلب: 

223652
در سومین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری وزارت ارشاد؛

"سیتنا" برای دومین سال پیاپی، برترین سایت خبری تخصصی کشور شد

فهرست 200 پایگاه خبری که در سومین دوره رتبه بندی پایگاه‌های خبری شرکت کردند، منتشر شد که "سیتنا" برترین سایت خبری تخصصی کشور شد. سیتنا پیش‌تر و در رتبه بندی دور دوم پایگاه های خبری توسط وزارت ارشاد هم رتبه نخست در میان سایت های خبری تخصصی کشور را کسب کرده بود.
"سیتنا" برترین سایت خبری تخصصی کشور شد

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نتایج نهایی دور سوم رتبه بندی پایگاه‌های خبری (لینک) پس از برگزاری جلسه بررسی مستندات مدیران مسئول و ارزیابی مجدد توسط کمیته رتبه‌بندی اعلام شد. پیش از این نتایج خوداظهاری ها در سه مرحله توسط اعضای کمیته رتبه بندی ارزیابی و راستی آزمایی شده بود.

شایان ذکر است؛ آقایان «بیژن مقدم و مسعود فاتح» مدیران مسئول پایگاه‌های خبری الف و سیتنا به عنوان ۲ عضو نماینده مدیران مسئول پایگاه‌های خبری عمومی و تخصصی و آقایان «حبیب عباسی و محمد نوین» سردبیران پایگاه‌های خبری شفقنا و فرارو به عنوان ۲ عضو دیگر کمیته رتبه‌بندی که از سوی مدیران ۲۰ رسانه برتر دور دوم انتخاب شدند به همراه آقایان «حمیدرضا ضیایی‌پرور و حسین امامی» به عنوان اعضای هیات علمی کمیته رتبه بندی در این دوره حضور داشتند. در کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی نیز نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

بر اساس این گزارش، نتایج نهایی رتبه بندی پایگاه‌های خبری عمومی در قالب 6 گروه و به ترتیب حروف الفبا و همچنین پایگاه های تخصصی به ترتیب امتیاز به شرح جدول زیر منتشر شد (لینک).

امتیاز سایت های خبری تخصصی در لینک قابل رویت است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-06 17:55

افزودن دیدگاه جدید