کد مطلب: 

223407

اعضای جدید هیات‌ مدیره‌ی مبین‌نت معرفی شدند

در مراسمی با حضور مهندس فرهنگ مدیرعامل شرکت همراه‌اول و مهندس ریاضی مدیرعامل مبین‌نت، اعضای جدید هیات‌ مدیره‌‌ی شرکت مبین‌نت معرفی شده و از زحمات اعضای قبلی تشکر و قدردانی شد.
اعضای جدید هیات‌ مدیره‌ی مبین‌نت معرفی شدند

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، صبح امروز دوشنبه در مراسمی با حضور مهندس فرهنگ مدیرعامل شرکت همراه‌اول، مهندس ریاضی مدیرعامل مبین‌نت و جمعی از مدیران ارشد شرکت ارتباطات مبین‌نت، اعضای جدید هیات‌ مدیره‌‌ی این شرکت معرفی شده و از زحمات اعضای قبلی تشکر و قدردانی شد.

در این مراسم از زحمات مهندس کاظمی، مهندس شریفی و مهندس طاهری‌بخش در طول زمان عضویت در هیات‌ مدیره‌ی مبین‌نت تقدیر و تشکر شد و هیات‌ مدیره‌ی جدید نیز متشکل از صالحی‌دخت به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره، مهندس ریاضی نایب‌رئیس و مهندس بهشتی، مهندس قالی‌چی و دکتر رادیوم به‌عنوان اعضای جدید هیات‌ مدیره‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت معرفی شدند.

در این جلسه مدیرعامل همراه‌اول با اظهار رضایت از تلاش‌های انجام‌شده در سالیان اخیر برای توسعه‌ی شبکه‌ی مبین‌نت، خواستار همکاری مستمر و افزایش بهره‌وری بین تیم‌های اجرایی مبین‌نت و همراه‌اول در حوزه‌های فنی و توسعه‌ی بازارهای جدید شد.

مهندس ریاضی مدیرعامل مبین‌نت نیز سال مالی پیش‌رو را سال مشارکت چندبرابری با همراه‌اول دانسته و توسعه‌ی بازار در تمام بخش‌ها را یکی از اهداف استراتژیک مبین‌نت در آینده‌ی نزدیک قلمداد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-31 20:06

افزودن دیدگاه جدید