کد مطلب: 

223345

امکان استفاده مشتریان اینترنت مخابرات از خدمات رسانه‌های تعاملی (VOD)

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اهمیت ارائه سرویس های (Video On Demand) برای مشتریان گفت: در همین راستا امکان استفاده مشتریان اینترنت مخابرات ایران از خدمات وب سایت "فیلیمو" به صورت رایگان در سراسر کشور مهیا شده است.
امکان استفاده مشتریان اینترنت مخابرات از خدمات رسانه‌های تعاملی (VOD)

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری با اشاره به لزوم ارائه طرح‌های جذاب برای مشتریان به همراه کمپین های اینترنت گفت: از این ‌پس تمام ترافیک مصرفی مشتریان خدمات ADSL و FTTH از وب سایت فیلیمو در سراسر کشور به‌صورت رایگان محاسبه می‌شود.

وی با اعلام اینکه طرح‌های ویژه دیگری نیز برای استفاده مشتریان اینترنت مخابرات از محتواهای موردعلاقه کاربران در مورد سرویس های رسانه تعاملی در سراسر کشور در حال طراحی و پیاده‌سازی است افزود: فعلا، در مخابرات منطقه تهران و مخابرات منطقه خراسان رضوی استفاده مشترکین اینترنت مخابرات از سایت فیلیمو به‌صورت یک‌چهارم تعرفه معمولی حساب می‌شود که به‌زودی در این مناطق نیز ترافیک مصرفی مشتریان از سایت فیلیمو به صورت کاملاً رایگان محاسبه خواهد شد.

گفتنی است سرویس های VOD سرویس هایی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند محتوای مورد نظر خود را هر زمان که می خواهند دریافت و تماشا نمایند. رسانه‌های تعاملی این امکان را فراهم کرده‌اند که مشترکین بتوانند از آرشیو هزاران فیلم،سریال،مستند و تلویزیون آنلاین بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-30 16:55

افزودن دیدگاه جدید