کد مطلب: 

223344

رفع انحصار از مکالمه‌ی بین‌الملل در انتظار تصویب کمیسیون تنظیم مقررات

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: این شرکت نقطه اشتراک و اتصال اپراتورها است، بنابراین وجود این شرکت فرصتی است که هزینه های زیرساختی اپراتورها به شدت تقلیل یابد.
رفع انحصار از مکالمه‌ی بین‌الملل در انتظار تصویب کمیسیون تنظیم مقررات

به گزارش سیتنا، دکتر عباسی شاهکوه، در نشست هم اندیشی و هم افزائی با نمایندگان اپراتورها و ارائه دهندگان خدمات ارتباطی (FCP)، اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت شرکتی حاکمیتی و دولتی است و به رغم کاهش چندین مرحله ای تعرفه خدمات، باید درآمد و هزینه های آن نیز با هم تناسب داشته باشد.

وی با توجه به اقدامات موثری که در حیطه فعالیت های شرکت ارتباطات زیرساخت انجام شده است، افزود: رویکرد این شرکت مبتنی بر خرده فروشی نیست و هیچ برنامه ای برای فروش خدمات به صورت خرد به مشتریان ندارد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به افزایش حدود 3 برابری ظرفیت شبکه IP، گفت: نقاط حضور شبکه IP کشور از 90 به 105 افزایش داشته است و همچنین در حدود 250 نقطه از کشور نیز شبکه انتقال وجود دارد و فیبر شبکه زیرساخت هم بیش از 350 شهر و تعداد زیادی روستا را تحت پوشش قرار داده است.

عباسی شاهکوه هم چنین خاطر نشان ساخت: شبکه ارتباطی کشور در 5 سال اخیر توسعه خوبی پیدا کرده و خوشبختانه پایداری مطلوبی دارد به نحوی که هموطنان هر زمان و مکانی می توانند دسترسی ارتباطی مناسبی داشته باشند.

وی با اشاره به آزادسازی و رفع انحصار از مکالمه بین الملل، گفت: سیاست های خوبی برای آزاد سازی ترافیک بین الملل اتخاذ شده که به زودی پس از تصویب کمیسیون تنظیم مقررات اقدامات اجرائی آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-30 16:14

افزودن دیدگاه جدید