کد مطلب: 

223101

اعضای تیم مدیریت بحران ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شدند

با حکمی از طرف رییس کمیته پدافند غیر عامل وزارت ارتباطات، اعضای تیم مدیریت بحران ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شدند.
اعضای تیم مدیریت بحران ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شدند

به گزارش سیتنا، صادق بیک‌پور، رییس کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران کشور، در احکام جداگانه ای، سید مجتبی حسین ‌پور کاشانی، محمدحسین شاهینی، محمد علی میرزایی، احمد نصیری فر، سید عباس محدث، امیر ناصر حکیمیان را به عنوان اعضای تیم مدیریت بحران ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

با توجه به ضرورت انجام اقدامات آمادگی برای شرایط اضطراری ناشی از وقوع زلزله، آتش‌سوزی و سایر رویدادهای مشابه، در نیمه دوم سال 1396 تشکیل تیم مدیریت بحران به عنوان متولی انجام تمهیدات ایمنی و اقدامات اضطراری در ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دستور کار کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه قرار گرفت.

بر این اساس، با شکل گیری هسته اولیه تیم مدیریت بحران ستاد وزارت ارتباطات و پیش نویس عناوین گروه‌های اجرایی و شرح وظایف آنها توسط کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه تهیه و ابلاغ شد.

با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن زمان و بزرگی بلایای طبیعی و حوادث ثانویه ناشی از آن‌ها، تاکنون برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری جلسه توجیهی با پرسنل ساختمان‌های پنجگانه ستادی به منظور ارائه آموزش‌های لازم و برگزاری مانور با هدف ارتقای سطح ایمنی مجموعه انجام شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-29 13:33

افزودن دیدگاه جدید