کد مطلب: 

222790

نشست روش های تربیت و جذب نیروی انسانی در حوزه افتا برگزار می شود

دومین نشست هم اندیشی انجمن رمز ایران در سال 1397 با موضوع روش های تربیت و جذب نیروی انسانی در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، روز چهارشنبه 97/10/12 ساعت 15 الی 17 در محل سالن همایشهای جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف واقع در «خیابان آزادی، بعد از دانشگاه صنعتی شریف، بلوار شهید اکبری، خیابان شهید قاسمی، پلاک 71» برگزار می شود.
نشست روش های تربیت و جذب نیروی انسانی در حوزه افتا برگزار می شود

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، گستردگی و اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت در حال افزایش است. کلیه ابعاد زندگی اشخاص، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و مراکز حساس، بنگاه‌های اقتصادی و تجاری تحت تاثیر این فناوری تغییر یافته است. با وجود مزیت‌ها و فرصت‌هایی که این فناوری با ایجاد فضایی جدید به نام فضای مجازی در اختیار ملت‌ها و دولت‌ها نهاده است، اما چالش جدی حفظ امنیت این فضا نیز به وجود آمده است که ضرورت اتخاذ تدابیر تخصصی، مدیریتی و اجرایی لازم برای استقرار امنیت کامل در کلیه امور نگهداری، انتقال و پردازش اطلاعات و تجهیزات را ایجاب می کند.

امنیت فضای مجازی بیش از هر عاملی نیازمند تربیت و به کارگماری نیروی کار متخصص و ماهر و برخوردار از اخلاق حرفه‌ای می‌باشد. باید توجه داشت که صرف داشتن مدارک دانشگاهی نمی تواند دلیلی برای استخدام نیروی انسانی حوزه افتا در بنگاه‌های تجاری و سازمان‌های دولتی باشد، بلکه در این حوزه مورد لازم است نیروی انسانی متخصص و باتجربه به کار گرفته شوند. این موضوع باعث شده است سازمان‌ها در جذب نیروی انسانی با مشکلات و کمبودهایی بسیار حاد مواجه شوند.

در نشست هم اندیشی انجمن رمز ایران با موضوع «روش‌های تربیت و جذب نیروی انسانی در حوزه افتا» که روز چهارشنبه 97/10/12 ساعت 15 الی 17 در محل سالن همایشهای جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف واقع در «خیابان آزادی، بعد از دانشگاه صنعتی شریف، بلوار شهید اکبری، خیابان شهید قاسمی، پلاک 71» برگزار خواهد شد، به بیان روش‌های تجربه شده در تعدادی از شرکت‌های داخلی برای تربیت و جذب نیروی انسانی حوزه افتا پرداخته می شود و مسائل آن از ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

حضور مدیران عامل شرکت‌ها و مدیران سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی در این نشست که به دنبال روشهای بهینه برای تربیت و جذب نیروی انسانی این حوزه هستند، فرصت مناسبی را برای بیان دیدگاه ها و دغدغه های مرتبط با موضوع فراهم خواهد کرد. انجمن رمز ایران مطابق رویه جاری خود در پیگیری و نتیجه بخشی مباحث نشست های هم اندیشی برگزار شده، تلاش خواهد کرد جمع‌بندی این نشست را نیز به نحو بایسته‌ای به دستگاه های ذی ربط منعکس نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-26 12:06

افزودن دیدگاه جدید