کد مطلب: 

222775
ارائه‌ی گزارش معاون وزیر ارتباطات پیرامون اقدامات توسعه‌ای در شبکه ملی اطلاعات؛

ابراز خشنودی حضرات عظام آیت الله مکارم شیرازی، جوادی آملی و فاضل لنکرانی از تلاش های وزارت ارتباطات در توسعه محتوای سالم در فضای مجازی

معاون وزیر ارتباطات، تاکید کرد: همواره علما با توجه به جایگاه مردمی خود، دغدغه هایی نسبت به بهره گیری از فرصت های فضای‌ مجازی و مقابله با خطرات موجود در آن داشته اند که نیاز به ارائه مستمر گزارش از سوی نهادهای مسئول و کسب رهنمودهای ایشان و هم‌اندیشی در این حوزه است.
ابراز خشنودی حضرات عظام آیت الله مکارم شیرازی، جوادی آملی و فاضل لنکرانی از تلاش های وزارت ارتباطات در توسعه محتوای سالم در فضای مجازی

به گزارش سیتنا، مهندس حمید فتاحی در اینستاگرامش نوشت:

همواره علما با توجه به جایگاه مردمی خود، دغدغه هایی نسبت به بهره گیری از فرصت های فضای‌ مجازی و مقابله با خطرات موجود در آن داشته اند که نیاز به ارائه مستمر گزارش از سوی نهادهای مسئول و کسب رهنمودهای ایشان و هم‌اندیشی در این حوزه است.
امروز افتخار ارائه گزارش در زمینه اقدامات انجام شده در توسعه شبکه ملی اطلاعات به مراجع گرانقدر تقلید حضرات عظام آیت الله مکارم شیرازی، جوادی آملی و فاضل لنکرانی را پیدا نمودم. ایشان ضمن ابراز خشنودی از اقدامات صورت گرفته، از تلاش های وزارت ارتباطات در توسعه محتوای سالم در فضای مجازی به خصوص #کودک_و_اینترنت قدردانی نمودند.
مسلما در حوزه های کارشناسی مانند فضای‌مجازی گفتگو و همدلی راهگشاتر از ارائه گزارش های با ملاحظات سیاسی است. امیدوارم با رهنمودها و دعای‌خیر ایشان، بتوانیم #آینده_روشن تر از همیشه را رقم بزنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-25 23:21

افزودن دیدگاه جدید