کد مطلب: 

222715

فراخوان حضور استارتاپ ها و ایده پردازان در دومین رویداد "نواندیشان فناوری های مالی"

دومین دوره رویداد نواندیشان فناوری های مالی همزمان با هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، طی روزهای ۹ و ۱۰ بهمن ماه با حضور فعالان استارتاپی کشور در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.
فراخوان حضور استارتاپ ها و ایده پردازان در دومین رویداد "نواندیشان فناوری های مالی"

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان تنها حامی دومین دوره رویداد نواندیشان فناوری های مالی با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی، میزبان طرح های بدیع استارتاپ ها و تیم های ایده پرداز در حوزه های مرتبط با محورهای همایش اعم از پرداخت، بلاکچین، رمز ارزها، تحول دیجیتال و سایر حوزه های مرتبط با صنعت مالی - بانکی است.

پس از بررسی اولیه طرح ها، از تیم های منتخب برای ارزیابی در مرحله نهایی دعوت خواهد شد تا ضمن حضور رایگان در فضای نمایشگاهی تخصیص یافته در بزرگترین رویداد سالانه صنعت بانکداری و پرداخت کشور، از امکان ارائه ایده، طرح و محصولات خود به هزاران بازدیدکننده فعال در صنعت بانکداری و پرداخت طی روزهای برگزاری این رویداد بهره مند شوند.

گروه های مورد ارزیابی را صاحبان ایده، دارندگان طرح کسب و کار و MVP و طرح های تجاری سازی شده در قالب شرکت های نوپا، شامل میشوند و هر تیم حداکثر می‌تواند در یکی از سه گروه یاد شده ثبت نام کند. ایده‏ها و موضوعاتی که مرتبط با محورهای هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‏های پرداخت باشند؛ در اولویت ارزیابی قرار دارند.

مواردی از قبیل مزیت رقابتی طرح، میزان نوآوری، عدم حضور در رویدادهای مشابه یا رویداد دوره گذشته، تطابق با نیاز بازار، توجه به چالش های امنیتی، تطابق با قوانین رگولاتوری حوزه عملکرد و پتانسیل درآمدزایی طرح از اهم شاخص‏های ارزیابی خواهند بود.

متقاضیان علاقه مند می توانند تا پایان روز دوشنبه ۱۰ دی ماه بامراجعه به وبگاه: www.isc.co.ir علاوه بر دریافت اطلاعات تکمیلی در این خصوص، تکمیل فرم های مربوطه و بارگذاری اطلاعات، اقدام به ثبت نام کنند.

شایان ذکر است؛ بسته هدایای ویژه ای برای استارتاپ های برتر در نظر گرفته شده است که در اختتامیه همایش به آن ها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-24 17:17

افزودن دیدگاه جدید