کد مطلب: 

222702

همدلی و سرمایه انسانی پشتوانه خوبی برای موفقیت‌های پست بانک ایران است

عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم معارفه معاون اداره کل امور شعب و مناطق، گفت: حس همدلی و صمیمیت موجود در مجموعه مدیران و کارکنان، پشتوانه تمام موفقیت های بانک است و با اتکا به همین پشتوانه سختی‌های خدمت رسانی به مناطق دور افتاده را پشت سر گذاشته ایم.
همدلی و سرمایه انسانی پشتوانه خوبی برای موفقیت‌های پست بانک ایران است

به گزارش سیتنا، دکتر صباغی، تأکید مدیرعامل پست بانک به توجه ویژه به ارتقاء تعلق سازمانی کارکنان را راهبرد اساسی و سرنوشت‌ساز مجموعه دانست و افزود: بلوغ سازمانی و جایگاه پست بانک نزد مسئولان و مردم وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و اجرای مأموریت‌های جدید نیازمند مشارکت عمومی مجموعه است.

صباغی نقش مدیریت امور شعب در اجرای برنامه های بانک را محوری خواند و تصریح کرد: امور شعب به عنوان رابط انتقال دهنده مشکلات واحدهای اجرایی به ستاد و ابلاغ سیاست های ستاد به واحدهای اجرائی مجرای اصلی تحقق برنامه های بانک است.

وی افزود: برای تحقق اهداف امور شعب؛ هماهنگی، تصمیم سازی، تصمیم گیری، راهبری و پایش مستمر برنامه‌ها توسط مدیران و کارشناسان این حوزه انجام می شود.

عضو هیأت مدیره پست بانک ایران افزود: به دلیل تنوع خدمات و مطرح شدن مأموریت های جدید برای بانک، وظایف و مسئولیت های امور شعب نیز بطور مستمر بروزرسانی می‌شود و ادارات کل امور شعب، بازاریابی و امور باجه ها به عنوان سه رکن این بخش باید برنامه‌های متناسب با مأموریت‌های بانک و نیازهای جامعه را طراحی و اجرا کنند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم محمد طبائی به عنوان معاون اداره کل امور شعب و مناطق آزاد معرفی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-24 14:34

افزودن دیدگاه جدید