کد مطلب: 

222521
معاون دبیرکل ITU در گفت‌وگوی ویدئویی با سیتنا:

انتخاب ایران در شورای حکام ITU، صدای کشورهای آسیایی را قدرتمند خواهد کرد (+فیلم)

معاون دبیرکل اتحادیه جهانی ارتباطات، گفت: با بازگشت ایران به شورای حکام، صدای کشورهای آسیایی قدرتمند خواهد شد. این موضوع برای ما بسیار مهم است؛ چرا که حضور نماینده ای همچون ایران از بین کشورهای در حال توسعه منطقه‌ی آسیا بسیار حائز اهمیت است.
با انتخاب ایران در شورای حکام ITU، صدای کشورهای آسیایی قدرتمند خواهد شد (+فیلم)

"چائسوب لی" رئیس اداره استاندارد ITU در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه‌ی نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات، گفت: انتخاب موفق ایران را به عنوان عضوی از شورای حکام ITU تبریک می گویم. شورای حکام ITU یک کنفرانس بسیار مهم است که تمامی استراتژی‌های مورد نیاز، اهداف، امور مالی و جنبه های زیرساختی ITU را به صورت سالانه مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من با بازگشت ایران به شورای حکام، صدای کشورهای آسیایی قدرتمند خواهد شد. این موضوع برای ما بسیار مهم است؛ چرا که حضور نماینده ای همچون ایران از بین کشورهای در حال توسعه منطقه‌ی آسیا بسیار حائز اهمیت است.

معاون دبیرکل ITU اظهار داشت: اهمیت این موضوع از آن جهت است که ما به طور جامع و یکپارچه می خواهیم تمامی حوزه ها را پوشش دهیم و انتظار می رود که ایران به عنوان عضو شورای حکام از تمامی فرصت هایی که در اختیار دارد استفاده کند تا موضوعات جهانی مورد بحث را شناسایی کند و نیازهای منطقه‌ی آسیا را در شورا منعکس کند.

وی پیرامون برگزاری نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات در پژوهشگاه ICT، خاطرنشان کرد: همان طور که در این سمپوزیوم موضوعاتی همچون امنیت، حریم خصوصی، هوش مصنوعی، بلاک چین و بیگ دیتا مطرح شد، انتظار می رود تا ایران به عنوان عضو شورای حکام تعدادی از نیازهای مرتبط با این مباحث را در شورا مطرح کند.

گفت‌وگوی سیتنا با معاون دبیرکل ITU را ببینید:

گفت‌وگو: زهرا طاهری - فیلمبردار: حسین شهلائی

CITNA - Chaesub Lee , Director of ITU-T said by returning Iran as a Council Member  I believe there is a strength in voice of the Asia regions

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-19 13:17

افزودن دیدگاه جدید