کد مطلب: 

222478

با حضور ستاری و آذری جهرمی؛ یلدای کارآفرینان استارت‌آپی برگزار می‌شود

سومین گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار می‌شود.
با حضور ستاری و آذری جهرمی؛ یلدای کارآفرینان استارت‌آپی برگزار می‌شود

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی برای سومین بار، چهارشنبه ۲۸ آذر ماه ۹۷ از ساعت ۱۳ تا ۲۲ و با حضور جمعی از مدیران و فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور از جمله استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و ... برگزار خواهد شد.
در این گردهمایی برخی مدیران استارت‌آپ‌های کشور از جمله دیجی‌کالا، اسنپ، علی‌بابا، تپ‌سی، الوپیک و ... به عنوان سخنران در پنل‌های متنوع پیش‌بینی شده حضور دارند و با بیان تجربیات و دستاوردهای خود به مهم‌ترین سوالات روز پاسخ خواهند داد.
همچنین دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مهمان ویژه حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد.
این گردهمایی امسال در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود و طبق روال هر سال شامل چندین پنل سخنرانی با حضور کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد بود.
در سومین گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی «پنل تامین منابع مالی استارتاپ ها در سال ۱۳۹۸» با حضور سعید رحمانی، مدیرعامل سرآوا، فرهاد رهنما بنیان‌گذار رهنما، رضا زرنوخی مدیرعامل انجمن وی‌سی ایران و تنی چند از مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد.
همچنین ژوبین علاقبند مدیرعامل اسنپ و حمید و سعید محمدی بنیان‌گذاران دیجی‌کالا نیز در «پنل گفتگوهای خودمانی و رودررو» حضور خواهند داشت و محتوای «پنل کارآفرینان» به بنیان‌گذاران آپارات، الوپیک، تخفیفان، بامیلو، شیپور و نت‌برگ اختصاص خواهد یافت.
میلاد منشی پور مدیرعامل تپ‌سی، مجید حسینی نژاد بنیان‌گذار علی‌بابا و چند فعال استارت‌آپی دیگر سخنرانان انگیزشی این گردهمایی هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-18 13:34

افزودن دیدگاه جدید