کد مطلب: 

222403
دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

وزیر صنعت سه‌شنبه هفته‌ی جاری پاسخگوی نمایندگان در کمیسیون صنایع خواهد بود/ مجلس انتصابات اخیر در وزارت صنعت را کنترل می‌کند/ با روند کاهشی قیمت ارز، قیمت خودرو هم باید کاهش یابد

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، پیرامون انتصابات اخیر در وزارت صنعت، خاطرنشان کرد: مجلس تصمیمات و انتصابات ایشان را کنترل می‌کند و ایشان باید پاسخگو باشند. قرار است سه شنبه هفته جاری ایشان در کمیسیون صنایع و معادن حضور یابند و پاسخگوی برخی موضوعات باشند.
وزیر صنعت سه‌شنبه هفته‌ی جاری پاسخگوی نمایندگان در کمیسیون صنایع خواهد بود/ مجلس انتصابات اخیر در وزارت صنعت را کنترل می‌کند/ با روند کاهشی قیمت ارز، قیمت خودرو هم باید کاهش یابد

دکتر عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی سیتنا در خصوص بازار خودرو، گفت: نوسانات بازار خودرو که از ماه‌های گذشته آغاز شده تا امروز ادامه یافته است ناشی از مشکلات تحریم‌ها، ممنوعیت واردات خودرو و افزایش قیمت ارز است که در شرایط فعلی که روند قیمت ارز کاهشی است، وزیر صنعت هم باید بر بازار خودرو نظارت داشته باشد.

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این مقطع وزیر صنعت در مجموع رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارد و از آنجا که ایشان سابقه‌ی نمایندگی مجلس هم دارد، لذا باید با دقت بیشتری فضا را مدیریت کند، نمایندگان مجلس هم ملاحظاتی را در شرایط موجود لحاظ می‌کنند.

رضیان در همین حال پیرامون انتصابات اخیر در وزارت صنعت، خاطرنشان کرد: مجلس تصمیمات و انتصابات ایشان را کنترل می‌کند و ایشان باید پاسخگو باشند. قرار است سه شنبه هفته جاری ایشان در کمیسیون صنایع و معادن حضور یابند و پاسخگوی برخی موضوعات باشند.

وی تاکید کرد: به هر جهت مجلس به دقت عملکرد ایشان را رصد کرده و بدون تعجیل بر رفتار ایشان نظارت دارد تا عملکردشان اصلاح شود.

این نماینده مجلس در پایان هم خاطرنشان کرد: همه‌ی ما از دولت و مجلس باید به گونه‌ای رفتار کنیم که مشکلات مردم به حداقل ممکن کاهش یابد.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-16 16:18

افزودن دیدگاه جدید