کد مطلب: 

222394

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد و دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، مهدی محمدی به سمت دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد و دیجیتال و هوشمندسازی منصوب شد.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد و دیجیتال و هوشمندسازی منصوب شد

به گزارش سیتنا، در حکم سورنا ستاری خطاب به مهدی محمدی آمده است: "انتظار می‌رود با توکل به خدای متعال و در چارچوب نظام‌نامه جامع ارزیابی متوازن مأموریت‌های ستادهای توسعه فناوری و جلب همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و توجه به مزیت‌ها و مقتضیات بومی و بهره‌مندی از دستاوردهای مفید ملی و بین‌المللی نسبت به هم‌افزایی فعالیت‌های مرتبط با توسعه و بهبود محیط کسب‌وکار، توسعه زیست‌بوم استارتاپی و جلب مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حوزه اقتصاد دیجیتال و تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط این حوزه و با هماهنگی مستقیم مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی اقدام کنید.

همچنین توجه جدی به فناوری‌های آینده و تحول‌آفرین در بخش دیجیتال و هوشمندسازی و حمایت از نوآوران و کارآفرینان دانش‌بنیان یکی از اولویت‌های ستاد در این دوره خواهد بود.

امیدوارم با تغییر رویکرد این ستاد و با استفاده از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در این عرصه گام‌های جدی برداشته شود.

بدین‌وسیله از زحمات ارزنده مهدی فقیهی در دوران تصدی مسئولیت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی تشکر به عمل می‌آید".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-16 14:11

افزودن دیدگاه جدید