کد مطلب: 

222355

مهلت شرکت در جشنواره کودک‌آنلاین تا 14 دی ماه تمدید شد

​دبیر جشنواره کودک‌آنلاین از تمدید مهلت شرکت در این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت شرکت در جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودکآنلاین تا 14 دی ماه تمدید شد.
مهلت شرکت در جشنواره کودک‌آنلاین تا 14 دی ماه تمدید شد

به گزارش سیتنا، سیدجمال هادیان طبایی زواره، دبیر جشنواره کودکآنلاین، اظهار کرد: آخرین مهلت شرکت در این جشنواره که پیش از این 27 آذر ماه اعلام شده بود، به دلیل استقبال مخاطبان تا 14 دی ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه استقبال از جشنواره کودکآنلاین بیش از انتظار ما بود تصریح کرد: برخی هنرمندان و فعالان متقاضی شرکت در این جشنواره با توجه به نو بودن موضوع ارائه ایده در حوزه وب سری، خواستار فرصت بیشتر برای ارائه اثر بودند که به احترام آنها آخرین مهلت شرکت در جشنواره را تا 14 دی ماه تمدید شد.

هادیان  تاکید کرد: ما مصمم هستیم همه ایده های نو را که از سوی هنرمندان فارغ از سن و موقعیت جغرافیایی به این جشنواره ارسال می شود پس از انتخاب، مورد حمایت قرار دهیم.

دبیر جشنواره کودکآنلاین با تاکید بر استقبال از همه نهادهای دولتی و غیر دولتی دارای دغدغه و علاقه مند به برپایی این جشنواره افزود: امیدواریم این رویداد هنری، منشأ تولید فاخر و بروز و ظهور استعدادهای کمتر شناخته شده در کشور شود تا سهم بیشتری از تولید محتوای فضای مجازی را به خود اختصاص دهیم.

هادیان گفت:  به زودی هیأت انتخاب این جشنواره معرفی می شود و از همه هنرمندان و دولتمردانی که تاکنون حمایت خود را از این رویداد ملی اعلام کرده اند، تشکر می کنم.

بر اساس این گزارش، جشنواره کودکآنلاین در دو بخش وبسری‌ها (سریال‌های اینترنتی) و فیلم کوتاه برگزار می‌شود و متن فراخوان و فرم ثبت نام جشنواره در سایت www.kudakonlinefest.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-15 12:57

افزودن دیدگاه جدید