کد مطلب: 

222267

فراخوان همکاری برای جذب مشاور بین‌المللی جهت تحلیل فنی و اقتصادی ۵G و تهیه نقشه راه رگولاتوری در ایران

پروژه‌ای به منظور بررسی نسل پنجم شبکه ارتباطی از منظر فنی و اقتصادی و نحوه ارائه خدمات آن در کشور در "پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات" در حال اجرا می باشد که در این پروژه، شناسایی زیرساخت‌های مورد نیاز، بررسی فنی و اقتصادی پیاده‌سازی ۵G در کشور، خدمات مورد انتظار و ارائه پیشنهادات و مقررات در خصوص چگونگی ارائه این خدمات در کشور مد نظر می‌باشد.
فراخوان همکاری برای جذب مشاور بین‌المللی جهت تحلیل فنی و اقتصادی ۵G و تهیه نقشه راه رگولاتوری در ایران

به گزارش سیتنا، علاقمندان به شرکت در فراخوان پروژه های برونسپاری مندرج سایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) تا 28 آذر ماه فرصت دارند و لازم است فرم ارائه سوابق علمی - اجرایی را تکمیل نموده و طی نامه رسمی جهت معاونت پژوهش و توسعه ارتباطات علمی پژوهشگاه توسط پست پیشتاز یا بصورت حضوری به دبیرخانه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تحویل گردیده و رسید دریافت دارند.

۱. هدف و قلمرو پروژه:
هدف این فراخوان بهره‌گیری از مشــاورة شــرکت‌های فعال بین‌المللی در زمینه فناوری ۵G و رگولاتوری آن بوده و شرکت ایرانی موظف است، علاوه بر تامین تدارکات برای حضور مشاور بین‌المللی و ترجمه مدارک مبادله شده، زمینه انتقال مناســـب اطلاعات را فراهم آورد. همچنین انتظار می‌رود شـــرکت ایرانی دارای ســـابقه و توانایی در حوزه‌های مرتبط بوده و توانایی جمع‌بندی و ارائه مناسب اطلاعات مشاورین و اطلاعات درخواستی کارفرما در زمینۀ شرح خدمات را داشته باشد.
متخصصین شرکت مشــاور بین‌المللی پیشنهاد شده، باید در بازه زمانی ۲ ماه و به مدت حداقل ۴۵ نفر روز حضور فیزیکی در داخل کشور داشته باشند و دارای تجربه عملی و رزومه قابل قبول در موارد ذیل باشند:
۱. سابقه فعالیت در پروژه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پروژه‌های مرتبط با موضوع شرح خدمات پروژه،
۲. سابقه فعالیت و تجربه عملی در حوزه رگولاتوری و تنظیم مقررات مرتبط با موضوع ۵G،
۳. تخصص لازم در زمینه نظام بازار و مقررات تنظیم بازار مرتبط با موضوع شرح خدمات پروژه،
۴. همکاری در تدوین استانداردهای فنی مرتبط با موضوع شرح خدمات پروژه.
در کل بازه زمانی ۲ ماه، اگر کارفرما در مواردی نیاز به برقراری ارتباط مســتقیم با مشــاور بین‌المللی داشته باشد، مجری می‌بایستی شرایط لازم برای برقراری ارتباط مستقیم یا از راه دور با ا ستفاده از روش‌های الکترونیکی مانند ویدیو کنفرانس و ... را فراهم کند. لازم به ذکر است که شرکت ایرانی موظف است علاوه بر مستندسازی تجربیات مطرح شده توسط مشاورین بین‌الملل در موارد زیر اقدامات مقتضی برای حضور مشاور بین‌المللی و برگزاری جلسات را فراهم آورد:
• اخذ روادید لازم جهت مشاورین بین‌المللی و اقامت در زمان مشاوره ظرف مدت حداکثر ۱۵ روز پس از اعلام برنده،
• اخذ هتل و اقدامات لازم جهت اقامت مشاورین و موارد مربوطه در طول زمان مشاوره،
• تهیه تدارکات، خدمات تردد مشاورین و امکانات حضور افراد،
• سایر هماهنگی ها و امکانات.
نکته: تاریخ شروع قرارداد منوط به تاییدیه مشاوره بین‌المللی توسط کارفرما، دارا بودن تفاهم‌نامه همکاری معتبر بین شرکت داخلی و مشاور بین‌المللی و ارایه گواهی و اسناد مثبته در خصوص مواردی از قبیل توان مالی، فهرست نفرات کلیدی، سوابق پروژه‌ها و فعالیت‌های مشابه در زمینه موضوع قرارداد است. کلیه اسناد مذکور ظرف مدت حداکثر ۵ روز پس از اعلام برنده، باید به کارفرما ارایه شود.

۲. موضوع مدل‌های کسب و کار ۵G:
الف) مطالعه و بررسی فعالیت‌های انجام شده در پروژه در خصوص مدل‌های کسب و کار ۵G،
ب) ارایه مدلها، مسایل و نکات مرتبط با حاکمیت جهت ترغیب بازیگران جدید با در نظر گرفتن اکوسیستم موجود و آتی، بازیگران ICT و صنایع عمودی توسط مشاور بین‌المللی- تهیه گزارش فنی و ارایه آن طی جلسات هماهنگ شده،
۴. موضوع استراتژی‌ها، نقشه راه، نحوه مجوزدهی و نقش رگولاتوری‌ جهت توسعه ۵G:
الف) مطالعه و بررسی فعالیت‌های انجام شده در پروژه در خصوص استراتژی‌ها، نقشه راه، نحوه مجوزدهی و نقش رگولاتوری‌ جهت توسعه ۵G،
ب) ارایه راهکار، چارچوب تدوین مقررات لازم، ارایه مشاوره جهت تعیین حوزه‌های نیازمند مجوز، مدل رگولاتوری و استراتژی توسعه ۵G در کشور توسط مشاور بین‌المللی- تهیه گزارش فنی و ارایه آن طی جلسات هماهنگ شده،
۵. برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری جلسات لازم به تشخیص کارفرما و تهیه مستندات مربوطه مورد نیاز نظیر جزوات ارایه و لوح فشرده برای افراد معرفی شده توسط کارفرما،
۶. پاسخگویی به سوالاتی که کارفرما ممکن است در خصوص موارد ۱ تا ۴ مرحله دوم بند ۳ این RFP ممکن است داشته باشد و ارایه آن در قالب یک گزارش،
۷. پاسخگویی به سوالاتی که کارفرما ممکن است در طول مدت قرارداد در خصوص شرح خدمات پروژه داشته باشد.

۳. حداکثر مدت‌زمان مجاز و اعتبار برای ارائه پیشنهاد و اجرای پروژه:
• حداکثر مدت‌زمان مجاز برای ارائه پیشنهاد:
دریافت‌کننده RFP، می‌بایست حداکثر ظرف مدت ۵ روز کاری پس از اتمام زمان فراخوان، پیشنهاد خود را بر اساس مکانیزم پیش‌بینی شده در بند ۸ این RFP، تحویل مرکز تحقیقات مخابرات ایران نماید.
پیشنهادات ارائه شده خارج از بازه زمانی مذکور، قابل دریافت توسط مرکز تحقیقات مخابرات ایران نخواهند بود.
• حداکثر مدت‌زمان مجاز برای اجرای پروژه:
شرکت مشــاور بین‌المللی در نظر گرفته شــده باید حداکثر ۲۰ روز پس از اعلام برنده در کشور حضور یابد و در طول کل مدت زمان ۲ ماه به مدت حداقل ۴۵ نفر روز حضور فیزیکی، خدمات مشاوره‌ای خود را ارایه نماید. عدم رعایت برنامه زمانی مذکور موجب حذف آن پیشنهاد از فرآیند فراخوان می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-12 15:59

افزودن دیدگاه جدید