کد مطلب: 

222245

راهیابی جامع کشوری سرشماره ۲۰۱۰ به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: عملیات ساختمانی و راهیابی کشوری مرکز تماس ۲۰۱۰ ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت کامل انجام شده و اکنون مرکز تماس ۲۰۱۰ با شاخص های عملکردی استاندارد و پایبندی به SLA حل مشکل در کمترین زمان ممکن، تمام خدمات مربوط به مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران را پایش و پشتیبانی می کند.
راهیابی جامع کشوری سرشماره ۲۰۱۰ به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق، اعلام کرد : با توجه به اینکه بخش بزرگی از خدمات شرکت مخابرات مربوط به مشتریان تجاری است، با استفاده از سامانه ۲۰۱۰، تمام مشتریان تجاری و عمده از خدمات پاسخگویی ۲۴ ساعته بر مبنای فرایند eTOM در کلیه مراحل پاسخگویی بهره مند می شوند.

وی، افزود: مشتریان تجاری و عمده شرکت مخابرات ایران می توانند از سراسر کشور با شماره گیری ۲۰۱۰ (بدون پیش شماره) با این مرکز ضمن اعلام اختلالات احتمالی سرویس، از فرایندهای فروش، صورتحساب گیری، پشتیبانی و پیگیری مکاتبات استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین اظهار داشت: با توجه به گستردگی و پراکندگی مشتریان عمده و تجاری شرکت در سراسر ایران، تمام این مشتریان قادر هستند فقط با یک تماس با مرکز پاسخگویی متمرکز ۲۰۱۰، از خدمات گسترده این مرکز برخوردار شوند.

وی، افزود: صرفه جویی در هزینه ها، امکان پایش شاخص ها، امکان ارزیابی نظارت و پاسخگویی و همچنین ارتباط مستقیم با مشتریان بزرگ و افزایش رضایتمندی مشتریان تجاری شرکت از مهمترین مزایای سامانه پاسخگویی ۲۰۱۰ در سراسر کشور است.

صدری، همچنین خاطر نشان کرد : مرکز تماس ۲۰۱۰ با ارائه گزارش های مستمر هفتگی، ماهیانه و فصلی به مناطق، امور شبکه، معاونت تجاری و امور مشتریان، مشکلات و درخواست های مشتریان را به واحد های ذینفع انتقال داده و برای بهبود آنها پیگیری لازم را انجام می دهد.

وی، در همین زمینه یادآور شد: با توجه به تغییرات ایجادشده در سامانه و تکمیل آن، امکان سنجش رضایت مشتری از مرکز تماس ۲۰۱۰ با دریافت تیکت های آنان فراهم می شود، ضمن این که تمام پاسخ های مربوط به مشتریان، به منظور ایجاد بهبود در فرایندهای پاسخگویی، ثبت شده و با استفاده از شاخص NPS، رضایت کلی مشتری را از تعامل صورت گرفته با مرکز ۲۰۱۰ نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در پایان تصریح کرد: مشتریان تجاری و عمده شرکت مخابرات ایران قادر هستند تمام خدمات مورد نیاز خود را توسط مرکز تماس ۲۰۱۰ به صورت ویژه از مرحله تماس مشتری تا فعالیت های پشتیبانی در ستاد و مناطق و تا پایان کار، به صورت متمرکز، دریافت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-12 09:32

افزودن دیدگاه جدید