کد مطلب: 

222181

پست بانک ایران جزو ۱۰ دستگاه برتر در زمینه‌ی توسعه‌‌ی دولت الکترونیک است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، در نشست وضعیت دستگاه‌های اجرائی در دوره چهارم ارزیابی دولت الکترونیکی، گفت: پست‌بانک‌ایران به‌دلیل بروزرسانی هسته اصلی بانک در در ۱۰ دستگاه برتر قرار گرفته است.
پست بانک ایران جزو ۱۰ دستگاه برتر در زمینه‌ی توسعه‌‌ی دولت الکترونیک است

به گزارش سیتنا به نقل از روابط‌ عمومی پست بانک‌ایران، وی افزود: شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، گمرک جمهوری اسلامی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمه مرکزی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وزارت امور اقتصادی و دارائی، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، سازمان بنادر و دریانوردی و پست بانک ایران جزو دستگاه برتر خدمات دولت الکترونیک هستند.

ناظمی، تصریح کرد: زمانی که از دولت الکترونیک صحبت می‌کنیم منظور همه دستگاه هاست که به مردم خدمات می‌دهند و صرفاً دولت مخاطب این سیستم نیست؛ هوشمندی زمانی رخ‌می دهد که بانک‌های اطلاعاتی مختلف برای ارائه یک خدمت به مردم به یکدیگر متصل شوند.

وی، با اشاره به حضور دستگاه‌ها در دوره‌های ارزیابی خدمات دولت الکترونیک، گفت: در دوره اول ۶۰ دستگاه، دوره دوم ۸۳ دستگاه، دوره سوم و چهارم ۹۳ دستگاه بررسی شدند که در دوره چهارم شاخص پایش به ۶۰.۵ درصد رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-10 16:25

افزودن دیدگاه جدید