کد مطلب: 

222163

تفاوت دریافتی پرسنل دائم و قراردادی شرکت مخابرات به حداقل می‌رسد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: با موافقت هیات مدیره شرکت، ضمن تلاش در جهت کاهش تفاوت بین همکاران دائم و قراردادی ، دو تفاوت کمک هزینه ازدواج و انتصاب در مشاغل مدیریتی برای کارکنان قراردادی برداشته شد.
تفاوت دریافتی پرسنل دائم و قراردادی شرکت مخابرات به حداقل می رسد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت با بیان این مطلب افزود: با مصوبه اخیر هیأت مدیره شرکت در جهت به حداقل رساندن تفاوت های میان همکاران دائم و قراردادی، دو تفاوتِ انتصاب در مشاغل مدیریتی و کمک هزینه ازدواج ، برداشته و همکاران قراردادی نیز می توانند برابر همکاران دائمی از این مزایا بهره مند شوند.

وی در ادامه افزود: با بخشنامه ای که صادر شد، همکاران قراردادی نیز همانند همکاران دائمی، بر اساس توانمندی ها و رعایت اصول شایسته سالاری می توانند به مشاغل مدیریتی منصوب شوند و بر این اساس تاکنون ۴۰ نفر از همکاران قراردادی به پست های مدیریتی منصوب شده اند‌.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: ممنوعیت تغییر نوع قرارداد همکاران، از قراردادی به دائم بر اساس مصوبه ۹۴/۱۱/۱۹ هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران بوده که برای رفع تفاوت های میان آنان، اقدامات فوق صورت گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-10 09:51

افزودن دیدگاه جدید