کد مطلب: 

222090

مدیرعامل پست بانک: دسترسی واقعی مردم به خدمات بانکی را ایجاد کرده‌ایم

مدیرعامل پست بانک، گفت: پست بانک، بانک توسعه ای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و برای تحقق این امر نیاز به توجه ویژه به آموزش داریم.
مدیرعامل پست بانک: دسترسی واقعی مردم به خدمات بانکی را ایجاد کرده‌ایم

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر فرحی، با اعلام اینکه 7 هزار باجه روستائی پست بانک در سطح کشور فعال است، گفت: پست بانک یک بانک دولتی است و دو ماموریت ایجاد زمینه دسترسی تمام مردم به خدمات بانکی در نقاط روستائی و تامین مالی خرد را برعهده دارد.

فرحی، با اشاره به شناسایی روستاهای محوری برای استقرار باجه های پست بانک و توسعه خدمات این بانک، ادامه داد: دسترسی واقعی مردم به خدمات بانکی را ایجاد کرده ایم.

وی، عنوان کرد: پست بانک روز به روز موثرتر در حوزه تامین مالی های خرد ورود می یابد و عامل انحصاری صندوق توسعه ملی در طرح روستائی و تامین مالی خرد هستیم.

مدیرعامل پست بانک ایران، با اشاره به اینکه پست بانک در حوزه های پتروشیمی، آب، نیروگاهی و غیره ورود کرده است، گفت: 400 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی، منابع دریافت کرده و تخصیص پیدا کرده است و برای ورود به طرح های بزرگ استان آماده هستیم.

مسعود الهامی، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمان، هم در این نشست گفت: پست بانک به روز ترین خدمات الکترونیک را در حوزه روستایی ارائه می کند.

الهامی، افزود: به سختی توانسته ایم از فرصت های جدید اشتغال زایی استفاده کنیم که بهترین آن فناوری اطلاعات و استفاده از نخبگان برای توسعه است و در این رابطه بالغ بر 100 طرح را جذب کرده ایم و 70 طرح در کمیته تخصصی تائید و به بانک ها معرفی شده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-08 12:44

افزودن دیدگاه جدید