کد مطلب: 

222085
رییس کمیته‌ی ICT کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

امروز فضای مجازی به نوعی جایگزین صداوسیما شده‌است/ باید بخشی از وظایف و کارکردهای صداوسیما برون‌سپاری شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، می‌گوید: همانطور که بر اساس سیاست‌های اصل 44 می‌گوییم اقتصاد کشور باید دست مردم باشد، اگر ابزارهای ارتباطی نیز در دست خود مردم گردش پیدا کنند، می توانیم شاهد گردش شفاف اطلاعات باشیم و در نهایت در توسعه‌ی فرهنگی و اقتصادی کشور تاثیرگذار است.
امروز فضای مجازی به نوعی جایگزین صداوسیما شده‌است/ باید خشی از وظایف و کارکردهای صداوسیما برون‌سپاری شود

مهندس "رمضانعلی سبحانی‌فر" عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا، گفت: امروز نقش صداوسیما به نسبت گذشته متفاوت است. پیش از ظهور فضای مجازی و انتشار اخبار، مطالب و کلیپ‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی، صداوسیما نقش بسیار اثرگذاری داشت، ولی امروز فضای مجازی به نوعی جایگزین صداوسیما شده‌است.

وی، ادامه داد: باید نگاه در صداوسیما تغییر کند، به همین خاطر به نظر می‌رسد باید در قانون اداره‌ی صداوسیما، نحوه‌ی اداره، وظایف، بخش‌های برون‌سپاری و بخش‌های خصوصی که باید اجازه‌ی ورود پیدا کنند، اصلاحاتی انجام شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به هر حال ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، بخش‌های خصوصی از طریق شبکه‌های ارتباطی ورود پیدا می‌کنند و چه بهتر که بتوانیم این فضا را ساماندهی کرده و اجازه دهیم بخش‌های خصوصی بتوانند فعالیت بیشتری داشته باشند، تا مردم بیشتر اعتماد کنند.

سبحانی‌فر، خاطرنشان کرد: همانطور که بر اساس سیاست‌های اصل 44 می‌گوییم اقتصاد کشور باید دست مردم باشد، اگر این ابزارهای ارتباطی نیز در دست خود مردم گردش پیدا کنند، اعتماد مردم بیشتر می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس، خاطرنشان کرد: در این صورت است که می‌توانیم از فسادهای اداری جلوگیری کنیم، شفافیت به وجود آوریم و گردش اطلاعات شفاف شود، که همه‌ی این موارد در توسعه‌ی فرهنگی و اقتصادی کشور تاثیرگذار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-08 10:29

افزودن دیدگاه جدید