کد مطلب: 

222046

فعالیتهای بشر دوستانه همسر مورینیو دور از جار و جنجال‌های رسانه ای

ماتیلده، همسر ژوزه مورینیو شخصیت آرامی دارد و به ندرت در مجامع فوتبالی دیده می شود. صفحه شخصی اش در اینستاگرام به صورت خصوصی است و زندگی اش را به دور از حاشیه و جنجال دنبال می کند. اما یکی از اولویت های زندگی او، کمک به نیازمندان است.
فعالیتهای بشر دوستانه همسر مورینیو دور از جار وجنجالهای رسانه ای

به گزارش سیتنا، اخیرا گزارشی از زندگی خانم ماتیلده، همسر مورینیو تهیه شده است که در این گزارش وجهه انسانی او کاملا مشخص است. خانم ماتیلده بخش عمده ای از زندگی اش را فعالیتهای انسان دوستانه می کند و جمله ای که برای معرفی صفحه اش در توییتر برگزیده هم این است: «انسانیت را به اشتراک بگذاریم.»

خانم ماتیلده سالهاست که با برنامه جهانی غذای سازمان ملل همکاری می کند و یکی از سفیران حسن نیت سازمان ملل است. او در این برنامه برای مبارزه با فقر و گرسنگی در سراسر دنیا می جنگد. در تماس با این سازمان، اطلاعات بیشتری از مسئولیت خانم ماتیلده در این امر خیر کسب شد: «ماتیلده مورینیو، سفیر ویژه برنامه جهانی غذای سازمان ملل برای برنامه تغذیه در مدارس است. او به همین خاطر سفری به اردن داشت تا از تجهیزات موجود در این کشور بازدید کند و مسئولیت خود برای اطلاع رسانی در این رابطه را انجام داد و تلاشهای زیادی برای از بین بردن گرسنگی از طریق شبکه های اجتماعی انجام می دهد.»

شخصیت خانم مورینیو دقیقا برعکس همسرش است؛ اگر ژوزه مورینیو شخصیتی جنجالی و پر سر وصدا دارد، خانم ماتیلده ترجیح می دهد تا در کمال آرامش به فعالیت بپردازد. با جستجو در اینترنت هیچ اطلاعات بیشتری در مورد مسئولیت دقیق خانم ماتیلده در همکاری اش با سازمان ملل یافت نمی شود؛ او حتی گفتگویی با رسانه ها نداشته و هیچ مصاحبه ای انجام نداده است و تنها مدارک موجود از همکاری او با سازمان ملل تصاویری است که از بازدیدهای او از مناطق مختلف دنیا، از جمله بازدید از کمپ پناهجویان سوری در خاک اردن منتشر شده است. در یکی از این تصاویر همسر مورینیو را در حالی که دربین چندین کودک در یک کلاس درس احاطه شده می بینیم که او مشغول توزیع موادغذایی بین کودکان است. 

خانم ماتیلده مورینیو و ژوزه مورینیو سی سال است که ازدواج کرده اند و دو فرزند دارند. این زوج در دوران جوانی در زادگاهشان در ستوبال پرتغال با هم آشنا شده بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-06 18:43

افزودن دیدگاه جدید