کد مطلب: 

222

شرکت شسکام با سرمایه 1000 میلیارد تومانی تشکیل می شود

شرکت شسکام با سرمایه 1000 میلیارد تومانی تشکیل می شود

شرکت شسکام ، با هدف سازماندهی اشتغال فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته و ساماندهی وضعیت کارکنان پیمانکاری شرکت مخابرات ایران ، تشکیل شد و بزودی آغاز به کار می کند.

به گزارش سازمان خبری سیتنا، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، در نشست توجیهی تشکیل «شرکت سرمایه گذاری کارکنان ارتباطات و مخابرات» (شسکام) ، در حضور مدیران شرکت مخابرات، ضمن اعلام این خبر ، گفت:سامان دهی مسائل رفاهی کارکنان شرکت مخابرات ، بازارگردانی سهام مخابرات و اشتغال فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته ، از دیگر اهداف شرکت شسکام است.

مهندس فیضی میزان سرمایه ی این شرکت را حدود 1000 میلیارد تومان پیش بینی کرد و گفت : 40 درصد سهام متعلّق به شرکت مخابرات و 60 درصد آن به کارکنان مخابرات اختصاص دارد ، که با برنامه ریزی های صورت گرفته ، شرکت تازه تأسیس ، در طرح های اجرایی غیر مخابراتی نیز ، می تواند فعالیت کند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، در جلسه ی روز 7 شهریور 1390 پیرامون ترکیب هیأت مدیره ی شسکام خاطر نشان ساخت که دو نفر از سوی شرکت مخابرات ایران و سه نفر از سوی همکاران معرفی خواهند شد.

وی شیوه ی انتخاب نماینده ی کارکنان را چنین توضیح داد: همکاران در هر استان ، به یک نفر وکالت می دهند تا در نهایت 31 نفر از شرکت های تابع مخابرات ، در مجمع شرکت مذکور حضور یابند و 3 نفر عضو هیأت مدیره را انتخاب کنند.

وی در پایان یادآور شد که اساسنامه و جزئیات تشکیل شرکت شسکام بزودی در پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات ایران منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-08-29 12:29

دیدگاه‌ها

تصویر فتح الله عربزاده
باسلام چرا همه اش تبلیغ. پسر بنده مدت 5 سال در اداره مخابرات شهرستان زرندکرمان کار میکرده امسال ماه 5 یکی از شزکتها که همکار خودمان بوده امده شبکه این شهرستان را برنده شده و اولین کار که کرده فرزند بنده که سی سال در این اداره کار کرده ام وبازنشسته شده ام از کار اخراج کرده و هرجاکه رفتیم روسا می گویند ما کاره نیستیم پس چه کسی کاره است و حالا شما چرا به اسم فرزندان همکاران تبلیغ می کنید
ارسال شده توسط فتح الله عربزاده در 11 دى 48 - 04:03
تصویر غلامرضا کاهنی
ازمدیر عامل شرکت مخابرات درمورد تشکیل این شرکت تشکر میشود از همکاران بازنشسته و شاغل خواهش میکنم هر چه در توان دارنند از سهام این شرکت را بخرنند ودرمورد انتخاب هیت مدیره دقت کافی کنندامید است روزی تمام سهام شرکت مخابرات از آن این شرکت شود
ارسال شده توسط غلامرضا کاهنی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر فتح الله عربزاده
اینجانب فتح الله عربزاده کارمند بازنشسته اداره مخابرات زرند کرمان به اطلاع میرساند در راستای هدف ان شرکت و تبلیغ هر چه تمام که میفرمائیدبنده سی سال در ادارهئ مخابرات کار کردم وپسرم 5 سال در بخش خصوصی کار میکرده به محض اینکخ من بازنشسته شدم پسرم را هم از کار اخراج کردند و اقوام خودشان را اوردند و 4 فرزند بیکار با حقوق 5000000 تومان باید چکار کنم شما بخدا حالا که ما عضو شرکت هستیم کاری برای فرزندان ما بکنید وحالا تحقیق کنید در این شرکت ببینید یکی از فرزندان همکاران کار میکنند بجز اقوام و دوستان خود پیمانکار
ارسال شده توسط فتح الله عربزاده در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اینا همش دروغه ... اینجاکسی حرف راست نمیزنه!!یه سوال! اگه مخابرات خصوصیه چرا تمام تصمیم کیراش دولتی هستن؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
چرا سهام این شرکت را به پرسنل خصوصی وشرکتی مخابرات واگذار نمیکنند؟؟؟؟ مگه مخابرات خصوصی نیست؟؟؟!!!اگه خصوصیه چرا سهامش به نیروهای رسمی واگذار میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید