کد مطلب: 

221966

تلاش برای پایداری ارتباطات مشتریان تجاری و خانگی شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم تلاش تمام کارکنان در حفظ و پایداری کلیه ارتباطات مشتریان تجاری و خانگی گفت: بخش های مختلف فنی و ستادی در مناطق مخابراتی سراسر کشور، با تلاش شبانه روزی باید به دنبال این باشند که علاوه بر به حداقل رساندن قطعی های موردی، همواره پایداری ارتباطات تمام مشتریان شرکت را تضمین کنند.
تلاش برای پایداری ارتباطات مشتریان تجاری و خانگی شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری ضمن تشریح روند برقراری ارتباطات مخابراتی در سراسر کشور گفت: با رصد متمرکز و پایش عملکرد تمامی مناطق به صورت مداوم، شرکت مخابرات ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و در مناطق مختلف، قطعی های ارتباطی باید روز به روز در حال کاهش باشد.

وی با اشاره به این نکته که عملکرد شرکت مخابرات بر عملکرد صنعت ارتباطات به صورت مستقیم اثرگذار است، گفت: در همین راستا، عملکرد مناطق مخابراتی با استفاده از مکانیسم‏های متعدد کنترلی و بر اساس برنامه های ابلاغی، به صورت مستمر مورد پایش قرار می ‏گیرد تا در نهایت، همه مناطق به صورت متوازن و صحیح در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کنند.

مهندس صدری با تاکید مجدد بر حفظ و پایداری کلیه ارتباطات مشتریان تجاری و خانگی گفت: در مسیر ارائه خدمات با کیفیت به تمام مشتریان شرکت در بخش های مختلف از هیچ اقدام موثری کوتاهی نخواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان اظهار امیدواری کرد با برنامه ‏ریزی مناسب، اتخاذ تصمیمات لازم و بهره‏ گیری از توانمندی‏ های موجود در مناطق مخابرات ایران، روز به روز شاهد رشد، شکوفایی و بالندگی بیشتر مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-04 15:56

افزودن دیدگاه جدید