کد مطلب: 

221942
پست آذری جهرمی پیرامون ویدئوی پاسخگویی خاص معاونش به شهروند مطالبه‌گر؛

جهانگرد هنوز بازنشسته نشده/ به ایشان توصیه کردم که از این شهروند دلجویی کند/ به نوبه خودم از این مطالبه گری تشکر می‌کنم (+اصل فیلم)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون ویدئوی پاسخگویی خاص معاونش به شهروند مطالبه‌گر، در اینستاگرامش، نوشت: به آقای مهندس جهانگرد توصیه کردم که ضمن تماس با این شهروند از ایشان دلجویی کنند و خود ایشان هم چنین تصمیمی داشتند. به نوبه خودم از مطالبه گری این شهروند تشکر می کنم.
جهانگرد هنوز بازنشسته نشده/ به ایشان توصیه کردم که از این شهروند دلجویی کند/ به نوبه خودم از این مطالبه گری تشکر می کنم (+اصل فیلم)

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی با انتشار ویدئوی پاسخگویی خاص معاونش به شهروند مطالبه‌گر، نوشت:

الان که فرصتی شد گوشی تلفن همراهم را چک کردم، این ویدئو از سوی تعداد زیادی از دوستانم برایم ارسال شده بود که برخی صرفا جهت اطلاع فرستاده بودند و برخی دیگر خواستار پیگیری شده بودند.
در ابتدا باید توضیح بدهم که قانون منبه بکارگیری بازنشستگان در وزارت ارتباطات بدون استثنا اجرا شده و آقای مهندی جهانگرد عضو هیات علمی مرکز تحقیقات مخابرات بوده و هنوز بازنشست نشده اند.
نکته دوم اینکه به آقای مهندس جهانگرد توصیه کردم که ضمن تماس با این شهروند از ایشان دلجویی کنند و خود ایشان هم چنین تصمیمی داشتند. به نوبه خودم از مطالبه گری این شهروند تشکر می کنم.
نکته سوم اما اینکه همه ما لحظه‌ای جای خود را با مخاطب تماس این شهروند عزیز مطالبه گر جابجا کنیم. به نظر شما چگونه پاسخ خواهیم داد؟

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-03 23:44

افزودن دیدگاه جدید