کد مطلب: 

221868

دکتر سعید زرندی "معاون طرح و برنامه" وزارت صنعت، معدن و تجارت شد

با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر سعید زرندی به عنوان "معاون طرح و برنامه" وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.
دکتر سعید زرندی "معاون طرح و برنامه" وزارت صنعت، معدن و تجارت شد

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر زرندی تا کنون مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو شورای معاونین این وزارتخانه بوده است.

از دیگر سوابق زرندی، می توان به معاونت سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی وزارت علوم، ریاست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان البرز، مدیرکلی دفتر آمار و اطلاعات وزارت صنعت و معدن و تجارت، مدیر کلی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، معاونت برنامه ریزی صندوق بازنشستگی، عضویت هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و دیگر سوابق مدیریتی و علمی اشاره کرد.

زرندی در آخرین پرونده کاری خود منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه مغفول مانده پیام استان البرز را در برنامه ای ۲ ساله به یک منطقه فعال و قابل توجه در کشور تبدیل کرد که مسافربری شدن این فرودگاه، افزایش واردات و صادات در منطقه ویژه اقتصادی، احداث و بهره برداری ۲ فاز شهرک صنعتی و شهرک صنعتی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، و برنامه ریزی احداث شهرک تخصصی دانش بنیان و کریدور بین المللی فاوا برای سالهای آینده در کنار افزایش قابل توجه درآمد این منطقه طی دوسال از مهمترین اقدامات وی در منطقه ویژه اقتصادی پیام بود.

وی همچنین در دوران مدیریت خود به عنوان معاون تجاری سازی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی و معاون برنامه ریزی صندوق بازنشستگی نیز قسمتهای مختلف این مجموعه ها را با تغییرات گسترده و اثرگذار روبرو ساخت و در طول دوران مدیریتی خود از مدیران خوب و خوشنام این مجموعه ها بود و بدین سبب پیش بینی می شود پرونده کاری وی در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بسیار پربار باشد.

متن حکم دکتر رضا رحمانی، وزیر صنعت ،معدن و تجارت خطاب به دکتر سعید زرندی به این شرح است:
جناب آقای سعید زرندی با توجه به سوابق و توانمندی و شایستگی های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون طرح و برنامه این وزارتخانه منصوب می شوید.

انتظار دارد با برنامه ریزی دقیق برای بهره برداری کامل از ظرفیتهای صنعتی، معدنی و تجاری کشور، تلاش برای تکمیل طرح های نیمه تمام، افزایش سهم ارزش افزوده وزارت صمت در تولید ناخالص داخلی، افزایش سهم صادرات کشور، همسوسازی فرآیندها و فعالیت تولیدی و تجاری کشور با جلب مشارکت تشکل های تخصصی در سیاست گذاری های وزارت اقدام نمایید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال در راستای حفظ اصول و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با بهره مندی از ظرفیت های قانونی، اعتدال و رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید توفیق روز افزون یابید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-01 21:43

افزودن دیدگاه جدید