کد مطلب: 

221703

آشنا خطاب به رحیم‌‌‌پور ازغدی: کجا را باید شست؟ چشم را؟ زبان را؟ یا قلب را؟

مشاور رئیس جمهور با انتشار عکس اینستاگرامی از نوشته‌ی طعنه‌آمیز رحیم‌‌‌پور ازغدی خطاب به وزیر ارتباطات، نوشت: برای شکستن غرور خود همه چیزدان پنداری و مصلح کل نمایی. کجا را باید شست؟ چشم را؟ زبان را؟ یا قلب را؟
آشنا خطاب به رحیم‌‌‌پور ازغدی: کجا را باید شست؟ چشم را؟ زبان را؟ یا قلب را؟

به گزارش سیتنا، به دنبال انتشار عکس مهندس آذری جهرمی در حال خادمی و جاروکشی در حرم امام رضا (ع)، حسن رحیم‌‌‌پور ازغدی که ید طولایی در انتقاد از چنین اتفاقاتی دارد، با انتشار متنی طعنه‌آمیز نوشت: «اشکالی ندارد که مسئولین بلندپایه، خادم افتخاری امام رضا شوند، خیلی هم خوب است. اما اینکه اغلب این دوستان یدونه از این گردگیرهای رنگی دستشون میگیرن و کنار استراتژیک ترین معبر ممکن می‌ایستند که به طور کاملا اتفاقی خیلی خوب هم دیده می‌شوند و تنها کاری که لازم است انجام دهند این است که بگویند: «آقا حرکت کن». *چرا نمی‌روید توالت‌های حرم را بشویید؟

در همین حال مهندس آذری جهرمی در واکنش به این نوشته‌ی رحیم‌‌‌پور ازغدی  در اینستاگرامش نوشت: یکی در صفحه‌اش نوشته است: "بجای گردگیر دست گرفتن، برو توالت بشور"، صد البته هر خدمتی به زوار علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء فخر خادمان حرم است. از توصیه او تشکر می کنم.

این نوشته‌ی رحیم‌‌‌پور ازغدی با واکنش حسام‌الدین آشنا نیز مواجه شد. مشاور رئیس جمهور با انتشار عکس اینستاگرامی از نوشته‌ی رحیم‌‌‌پور ازغدی، در کانال تلگرامی‌اش، نوشت: برای شکستن غرور خود همه چیزدان پنداری و مصلح کل نمایی. کجا را باید شست؟ چشم را؟ زبان را؟ یا قلب را؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-27 12:10

افزودن دیدگاه جدید