کد مطلب: 

221418

کارگاه آموزشی توانمندسازی زنان از طریق فناوری اطلاعات برگزار شد

کارگاه آموزشی توانمند سازی زنان از طریق فناوری اطلاعات به مدت یک روز درسالن اجتماعات فرمانداری ساوجبلاغ بر گزار شد.
کارگاه آموزشی توانمندسازی زنان از طریق فناوری اطلاعات برگزار شد

به گزارش سیتنا، در این کارگاه آموزشی کارشناسان اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات و جمعی از بانوان شاغل در شهرستان، زنان فعال در عرصه های اجتماعی و اقتصادی، مدیران کانون‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان حضور داشتند. همچنین شیرین ایرانی از مدرسین این کارگاه آموزشی بود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، با تأکید بر اهمیت برگزاری چنین کارگاههایی برای بانوان، گفت: بدون شک شفاف سازی، شناخت و آگاهی بیشتر بانوان از فضای مجازی و معایب و مزایای آن بسیار حائز اهمیت است.

پالیز گیر، با اشاره به نقش استارتاپ ها و فعالیت های مجازی خواستار آموزش و بهره برداری بیشتر از این حوزه در بخش اشتغال شد.

وی، در خصوص نقش زنان در جامعه و خانواده و اشتغال پایدار و اهمیت اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی زنان گفت: با توسعه و استفاده صحیح از طریق فناوری در خصوص فضای مجازی می توان رویکرد بهتری را برای اقتصاد خانواده فراهم کرد.

پالیز گیر، با اشاره به این که امروزه به سبب وجود فضای مجازی، ارتباطات رو در رو بسیار کاهش پیدا کرده است، افزود: باید نقاط قوت استفاده از فضای مجازی را شناسایی و درصدد کم کردن معایب آن برای خانواده ها باشیم.

رئیس اداره نظارت بر ارتباطات رادیویی و نماینده بانوان وزارت ارتباطات در استان البرز، گفت: وزارت ارتباطات در تلاش است تا با برگزاری کارگاه های آموزشی بانوان را از طریق فضای مجازی در بخش کسب و کار به توانمندی برساند.

فروغ شفیقی افزود: این کارگاه به همین منظور برگزار شده تا از این طریق بانوان محصولات صنایع دستی و توانمندی های خود را از این طریق به فروش برسانند تا به درآمد بیشتری دست یابند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-11-21 09:50

افزودن دیدگاه جدید