کد مطلب: 

221291
دبیر نخستین جشنواره وب سری و فیلم کوتاه کودک‌آنلاین:

جشنواره کودک‌آنلاین، شتاب دهنده‌ی تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان است/ تا کنون 30 ایده در سایت جشنواره ثبت شده است/ ریالی از بودجه‌ی دولتی استفاده نخواهیم کرد/ در بخش های مختلف بیش از 200 میلیون تومان جایزه داریم

دبیر نخستین جشنواره وب سری و فیلم کوتاه کودک‌آنلاین، اظهار داشت: جشنواره در بخش های مختلف بیش از 200 میلیون تومان جایزه دارد. هم جایزه اهدا می شود و هم به ایده های منتخب مشاوره و حمایت جهت تولید ارائه می شود. حداکثر تلاش برای یک داوری عادلانه در همه بخش های جشنواره صورت خواهد گرفت.
جشنواره کودک‌آنلاین، شتاب دهنده‌ی تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان است/ تا کنون 30 ایده در سایت جشنواره ثبت شده است/ ریالی از بودجه‌ی دولتی استفاده نخواهیم کرد/ در بخش های مختلف بیش از 200 میلیون تومان جایزه داریم

به گزارش خبرنگار سیتنا، سیدجمال هادیان، دبیر نخستین جشنواره وب سری و فیلم کوتاه کودک‌آنلاین، گفت: این جشنواره برای همه مردم ایران، بسترساز فعالیت بخش خصوصی و عدالت محور است و از هر استعدادی که بتواند برای کودکان و نوجوانان خدمت کند، حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره ریالی از بودجه‌ی دولتی استفاده نخواهد کرد و با حمایت اسپانسرها اجرا خواهد شد و صرفا بانی و مبتکر جشنواره وزارت ارتباطات است.

هادیان خاطرنشان کرد: جشنواره در بخش های مختلف بیش از 200 میلیون تومان جایزه دارد. هم جایزه اهدا می شود و هم به ایده های منتخب مشاوره و حمایت جهت تولید ارائه می شود. حداکثر تلاش برای یک داوری عادلانه در همه بخش های جشنواره صورت خواهد گرفت.

وی افزود: همه فرزندان این کشور از فقیر و غنی نیاز به آموزش و سرگرمی دارند و مخاطب جشنواره، همه کودکان ایران هستند. یکی از اهداف اصلی این جشنواره ارتقای سواد رسانه ای است.

هادیان در بخشی دیگر از سخنانش گفت: جشنواره با همکاری بنیاد فارابی، انجمن سینمای جوانان و کارشناسان سینمایی و فرهنگی برگزار می شود. ابتکار جشنواره کودک‌آنلاین ایجاد بستر ارائه و تولید وب سری هاست.

وی ادامه داد: اگر ده ایده وب سری در زنجیره فضای مجازی قرار گیرد، ما نظر بخش جالب توجهی از مخاطب کودک و نوجوان را جلب کرده ایم. اعتقاد کارشناسی ما این است که جشنواره کودک‌آنلاین به دلیل تفاوت ماهوی با جشنواره های دیگر سینمایی، موفق خواهد بود.

وی افزود: در ساختار جشنواره بخش بازاریابی و مارکتینگ پیش بینی شده و این بخش با گزارش علمی ارائه شده، شروع به کار کرده است.

هادیان ادامه داد: تا این لحظه، پس از توئیت وزیر محترم ارتباطات و اعلام اولیه اینجانب، 30 ایده در سایت جشنواره ثبت شده است که قابل توجه است. در این جشنواره بر خلاف بسیاری از جشنواره های مشابه، برای تولید ایده، آموزش ارائه خواهد شد. 

وی افزود: این جشنواره به نوعی شتاب دهنده تولید محتواست و این عملکرد، جزو وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. از اهالی رسانه می خواهیم حامی معنوی این جشنواره باشند.

هادیان ادامه داد: امروز نویسندگان کتاب کودک و تصویرگران کودک می توانند در تولید ایده برای جشنواره کودک آنلاین مشارکت کنند. درباره مالکیت حقوقی ایده ها و آثار برنامه ریزی شده است و پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی از ایده حمایت می شود و به تولید وب سری و فیلم می انجامد، به تولید در صنایع مجاور کمک می کند و دستیابی به این جایگاه اقتصادی با توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر استعدادهای داخلی و اشتغالزایی، حائز اهمیت است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-20 13:19

افزودن دیدگاه جدید