کد مطلب: 

221275
اقدام ابتکاری برای صرفه‌جویی 330 میلیارد تومانی در هزینه‌ها با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک؛

با 330 میلیارد تومان چند مدرسه و بیمارستان می‌توان ساخت؟ این، هزینه‌ی صدور 10 میلیون کارت سوخت است که با ظرفیت دولت الکترونیکی، صرفه‌جویی خواهد شد

در پی اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر صرفه‌جویی 330 میلیارد تومانی در هزینه‌ها با اتصال کارت‌های سوخت به کارت بانکی با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک، آذری جهرمی نوشت: ا ۳۳۰ میلیارد تومان چند مدرسه و بیمارستان می‌توان ساخت؟ این، هزینه صدور ۱۰ میلیون کارت سوخت است که با ظرفیت دولت الکترونیکی و تعامل سازمانها و استفاده از کارت بانکی برای سوخت‌گیری، صرفه‌جویی خواهد شد.
با 330 میلیارد تومان چند مدرسه و بیمارستان می‌توان ساخت؟ این، هزینه‌ی صدور 10 میلیون کارت سوخت است که با ظرفیت دولت الکترونیکی و تعامل سازمانها و استفاده از کارت بانکی برای سوخت‌گیری، صرفه‌جویی خواهد شد

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی توئیت کرد:

"با ۳۳۰ میلیارد تومان چند مدرسه و بیمارستان می‌توان ساخت؟ این، هزینه صدور ۱۰ میلیون کارت سوخت است که با ظرفیت دولت الکترونیکی و تعامل سازمانها و استفاده از کارت بانکی برای سوخت‌گیری، صرفه‌جویی خواهد شد. راستی چند کارت هوشمند خودرو، پایان خدمت، گواهینامه و سلامت و...اکنون عرضه می‌شود؟"

گفتنی است؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته و در شورای اداری شهرستان سلماس با بیان اینکه کشور را در شرایط فشار نمی توان با برنامه ریزی های قدیمی اداره کرد، از اتصال کارت سوخت به کارت بانکی خبر داد و گفت: 10 میلیون خودرو در کشور کارت سوخت ندارند که باید 330 میلیارد تومان هزینه برای آن می شد؛ درحالی که با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک و با هماهنگی بین دستگاهی، آن را به کارت بانکی متصل کردیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-20 10:08

دیدگاه‌ها

تصویر محمدرضا
با ۲۵۰ میلیارد تومانی که خرج پروژهٔ ناقص‌الخلقهٔ «فیلترینگ هوشمند اینستاگرام» برای یک روز کردید، چند مدرسه و بیمارستان و مشابه اینستاگرام می‌شد ساخت؟!!
ارسال شده توسط محمدرضا در 30 آبان 97 - 22:00

افزودن دیدگاه جدید