کد مطلب: 

221154

شرکت همراه اول نگاه مثبتی به همکاری با پست‌بانک‌ایران دارد

مدیرعامل شرکت همراه اول، در نشست مشترک با مدیرعامل پست بانک ایران، گفت: همراه اول، نگاه مثبتی به همکاری با این بانک دارد.
مدیرعامل همراه‌اول: همراه اول نگاه مثبتی به همکاری با پست‌بانک‌ایران دارد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، فرهنگ افزود: در شرایط فعلی نقش پست بانک در توسعه بخش ارتباطات بسیار مهم است و خیلی از کسب و کارهای وابسته را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فرهنگ، تصریح کرد: خوشبختانه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هر دو شرکت پست بانک و همراه اول نگاه حمایتی دارد و همکاری این دو شرکت می‌تواند اثرات هم افزایی مناسبی داشته باشد.
مدیرعامل همراه اول افزود: بر لزوم توسعه همکاری با پست بانک ایران اعتقاد راسخ داریم و با تداوم جلسات مشترک راهکارهای بیشتری را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دکتر فرحی، مدیرعامل پست بانک ایران، نیز در این نشست به تشریح توانمندی های این بانک پرداخت و افزود: سیاست وزارت ارتباطات حمایت از توسعه ICT توسط پست بانک بوده و این سیاست راهبرد اصلی بانک است.

فرحی، پست بانک را از بانک های موثر بر اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: بر اساس رهنمود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اماده هرگونه همکاری برای توسعه بخش فناوری اطلاعات و توسعه کسب و کارهای وابسته به این بخش است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-11-19 10:35

افزودن دیدگاه جدید