کد مطلب: 

221153

آغاز حرکت اجتماعی برای اصلاح زیست بوم فعلی کودکان در فضای مجازی

هر چند وزارت ارتباطات نهادی مرتبط با محتوا به حساب نمی آید و دستگاه های دیگری در این خصوص بودجه می گیرند، اما لازم دیدیم با کمک هنرمندان و سازمان های مردم نهاد، حرکت اجتماعی برای اصلاح زیست بوم فعلی کودکان در فضای مجازی آغاز کنیم.
دعوت وزیر ارتباطات برای شرکت در جشنواره وب سری و فیلم کوتاه کودک آنلاین

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس آذری جهرمی در پستی اینستاگرامی نوشت:

در حالیکه روند رشد فناوری اطلاعات در کشور ما چشمگیر بوده است، همزمان با آن رشد محتوای ویژه کودکان و نیز فرهنگ عمومی همراهی و نظارت والدین بر فرزندان در این فضا رشد مطلوبی نداشته است. این رشد نامتوازن، باعث بروز آسیب هایی برای کودکان امروز و نسل آینده کشور شده که از آن زیاد شنیده‌ایم.

هر چند در این مقوله مهم، وزارت ارتباطات نهادی مرتبط با محتوا به حساب نمی‌آید و دستگاههای دیگری در این خصوص بودجه سالانه می‌گیرند، اما لازم دیدیم تا با کمک هنرمندان و سازمانهای مردم نهاد، حرکتی اجتماعی برای اصلاح زیست بوم فعلی کودکان در فضای مجازی آغاز کنیم. اطمینان داریم با یک "حرکت برخواسته از مردم و نخبگان"، می‌توان با سرعت قابل توجهی به رشد متوازن رسید.

اکنون وزارت ارتباطات با برگزاری جشنواره وب‌سری و فیلم کوتاه کودک آنلاین، دست یاریِ خلاقیت‌های هنری شما را می‌فشارد و از همه علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل می‌آورد.

همکاران من اطلاعات بیشتر را بزودی منتشر خواهند کرد. در این جشنواره از ایده‌های برگزیده حمایت خواهیم کرد.

بزودی پنجره‌ای از همکاری با سازمانهای مردم نهاد برای توجه ویژه به فرهنگ عمومی حضور کودکان در فضای مجازی را خواهیم گشود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-11-19 10:10

افزودن دیدگاه جدید