کد مطلب: 

221138

توپ اتفاقات عجیب در نحوه‌ی تغییر مدیرکل پست استان خراسان شمالی در زمین سرپرست جدید استانداری (+فیلم)

در حالی که مدیرعامل شرکت ملی پست در اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی بابت بروز اتفاقات عجیب در مراسم معارفه مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی، تغییر مدیر پست این استان در حین برگزاری مراسم معارفه را ناشی از خطای ارسال حکم توسط دفترش دانسته و ابراز داشته که برای این تغییر طبق نظر مساعد استاندار عمل کرده است که تازه روز گذشته سرپرست جدید استانداری این استان منصوب شده است.
توپ علت تغییر مدیرکل پست استان خراسان شمالی در زمین سرپرست جدید استانداری

به گزارش سیتنا، در پی بروز اتفاقات عجیب در حین برگزاری مراسم معارفه مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی و تغییر مدیرکل معرفی شده در حین برگزاری مراسم، حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست، ضمن عذرخواهی از بروز این اتفاقات، انتخاب گزینه دوم برای جایگاه مدیریتی پست در این استان را به دلیل نظر مثبت استاندار دانستند. (لینک خبر)

نعمتی تاکید کرده است که مراحل اخذ استعلام و مصاحبه مدیریتی برای هر دو گزینه انجام پذیرفت و طبق روال با مجمع نمایندگان استان و استاندار محترم نیز مشورت شد. از آنجا که استاندار محترم گزینه دوم را به دلایلی ارجح دانستند گزینه دوم قطعی و انتخاب شد.

این اظهارات در حالی صورت گرفته است که روز گذشته (26 آبان ماه 97) وزیر کشور به‌منظور اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در حکمی مجید پورعیسی را به‌عنوان سرپرست استانداری خراسان شمالی منصوب کرد و اتفاقات رخ داده در مراسم معارفه مدیرکل پست استان خراسان شمالی هم دقیقا دیروز رخ داده است و شخص سرپرست استانداری نیز در مراسم روز گذشته حضور داشته است!

گفتنی است؛ در حین برگزاری مراسم معارفه‌ی مدیرکل پست استان خراسان شمالی در حالی که بنرها به نام خالقی در سالن نصب شده و وی برای معارفه روی سن محل برگزاری مراسم آمده بود، حلال خور، عضو هیات مدیره شرکت پست از تماس تلفنی مدیرعامل این شرکت و معرفی فردی دیگر برای تصدی مدیرکلی پست استان خبر داد و خانی به عنوان مدیرکل جدید پست استان معرفی شد.

اگرچه مدیرعامل شرکت ملی پست در اطلاعیه اش این تغییر در مراسم تودیع را ناشی از خطای ارسال اشتباه حکم توسط دفترش دانسته است، ولی این نحوه‌ی تغییر مدیریت در حین برگزاری مراسم تودیع که اتفاقی کم نظیر به شمار می رود، گمانه زنی ها مبنی بر عدم استقلال مدیریتی در شرکت ملی پست و تغییر مدیران زیرمجموعه‌ی این شرکت با یک تماس تلفنی را تقویت می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-11-18 17:28

افزودن دیدگاه جدید