کد مطلب: 

221021

امکان بهره‌گیری از تجربه‌ی پرسنل بازنشسته‌ی شرکت مخابرات فراهم می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آمادگی و وجود بستر لازم برای بهره‌گیری از توان و تجربه همکاران بازنشسته برای انتقال دانش و همچنین بر عهده گرفتن فعالیت هایی که از سوی شرکت برون سپاری می شود خبر داد.
امکان بهره‌گیری از تجربه‌ی پرسنل بازنشسته‌ی شرکت مخابرات فراهم می شود

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، در آیین افتتاحیه هجدهمین همایش سراسری اتحادیه انجمن های اسلامی وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه که در سالن همایش های شهدای مخابرات منطقه تهران در حال برگزاری است، گفت: انجمن های اسلامی به عنوان یکی از تشکل های تاثیرگذار در طول تاریخ انقلاب اسلامی، بازوی فکری و اجرایی برای شرکت مخابرات ایران و تمامی سازمان ها و نهادها به شمار می روند.

وی افزود: نام انجمن اسلامی تداعی کننده مفاهیمی همچون اخلاق مداری و نمود عینی اخلاص در عمل است که در مسیر حل مسایل و مشکلات، بار و یاور مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.

وی گفت: خوشبختانه با همدلی و تعامل مثال زدنی میان اعضای هیئت مدیره، سهامداران و همچنین وزارت ارتباطات، عزم جدی برای برطرف کردن مسایل و مشکلات بجا مانده از قبل به ویژه در حوزه نیروی انسانی ایجاد شده و از انجمن اسلامی انتظار می رود در همین راستا با تداوم همدلی ها و تشریک مساعی ، یاریگر شرکت مخابرات ایران باشد.

صدری در بخش دیگری از سخنان خود با ارایه گزارشی از روند برنامه ها و اقدامات انجام گرفته شده در مدت ۹ ماه مسئولیت خود در شرکت مخابرات ایران، بر ضرورت تغییر نگرش کارکنان به نحوی که سرنوشت شرکت را گره خورده با سرنوشت خود بدانند، خاطرنشان کرد: عملکرد تک تک کارکنان در درآمدزایی و بهبود شرایط موثر است و در این میان اعضای انجمن های اسلامی با امر به معروف و نهی از منکر و حساسیت بیشتر به اوضاع جاری می توانند نقش بی بدیلی در تحقق اهداف شرکت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آمادگی و وجود بستر لازم برای بهره‌گیری از توان و تجربه همکاران بازنشسته برای انتقال دانش و همچنین بر عهده گرفتن فعالیت هایی که از سوی شرکت برون سپاری می شود خبر داد و تصریح کرد: تربیت نیروهای متخصص برای سرعت بخشیدن به مسیر توسعه و جهش در ارایه خدمات و سرویس های نوین مخابراتی با کمک همکاران بازنشسته ، قابل تحقق است و بنده به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پذیرای پیشنهادها و ایده های تمامی همکاران بویژه اعضای محترم انجمن های اسلامی سراسر کشور هستم.

صدری همچنین با اشاره به اقدامات انجام گرفته شده برای کاهش فاصله میان مدیران و کارکنان ، برنامه ریزی برای بهبود عملکرد فعالیت های مربوط به سطوح مدیریتی با تغییر دوره های چهار ساله، به تشریح طرح ها و برنامه های در دستورکار پرداخت.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۸ هزار نیروی رسمی ، ۴۰ هزار نیروی شرکتی و ۱۸ هزار نیروی پیمانکاری در شرکت مخابرات ایران مشغول به کار و فعالیت هستند افزود: همه ما در برابر نیروهای خود مسئول هستیم و ضرورت دارد برای کاهش دغدغه های آنها با تمام توان در صحنه ظاهر باشیم و بکوشیم تا شرکت مخابرات ایران را به جایگاه و شان واقعی خود برسانیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، توجه به ارزش های اسلامی، ارج و احترام گذاری به خانواده های معزز شهدا و انجام فریضه امر به معروف و هی از منکر را ضروری دانست و با بیان اینکه نهادها و اداراتی همچون اداره امور ایثارگران ایفاگر نقش ارزنده ای در این مسیر هستند، از تشکل هایی نظیر بسیج و انجمن اسلامی خواستار آن شد تا با تسری ارزش ها و هنجارهای اسلامی به تمامی مجموعه شرکت ، پاسدار خون شهدا و پرچمدار اسلام ناب محمدی باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-14 15:04

افزودن دیدگاه جدید