کد مطلب: 

220870

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیتاسنتر ملی آسیاتک

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه از دیتا سنتر ملی آسیاتک به عنوان مدرن‌ترین و پرظرفیت‌ترین دیتاسنتر کشور بازدید کردند.
بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیتاسنتر ملی آسیاتک

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، در این بازدید سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، غلامرضا حیدری، مهدی مظهری و محمد ستاری از مشاورین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران ارشد شرکت آسیاتک حضور داشتند.

بر اساس این گزارش در این بازدید، حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک علاوه بر معرفی علل انتخاب برج میلاد تهران به عنوان ششمین برج بلند مخابراتی جهان برای استقرار دیتا سنتر ملی آسیاتک، توضیحات کاملی در خصوص انواع خدمات شرکت آسیاتک شامل خدمات سرور و دیتا سنتر، میزبانی داده ها، دامنه، اینترنت پر سرعت ADSL2+، پهنای باند اختصاصی و اشتراکی، تلفن ثابت و سرویس های مبتنی بر رسانه های تعاملی ارائه کرد.

در این بازدید کلیه بخش های دیتا سنتر آسیاتک شامل سیستم های برق رسانی و برق پشتیبان، سیستم های امنیتی و نظارتی 24 ساعته و همچنین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در مدرن ترین و پرظرفیت ترین دیتاسنتر کشور مورد بازدید قرار گرفته و توضیحات کاملی در خصوص چگونگی عملکرد آن ارائه شد.

در ادامه این بازدید سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: زیر ساخت های بسیار مناسبی توسط شرکت آسیاتک به عنوان بخش خصوصی ایجاد شده که به جز قدردانی، نیاز به حمایت جدی و همه جانبه برای توسعه زیرساخت های آن وجود دارد.

وی، ادامه داد در این بازدید مشخص شد علاوه بر حمایت از توسعه زیرساخت ها، فعالیت در جهت فرهنگ سازی و اصلاح الگو و روش مصرف باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد. در دیتا سنتر آسیاتک ظرفیت های بسیار زیادی با تلاش جوانان و متخصصان بوجود آمده و آماده بهره برداری است که با افزایش آگاهی مخاطبین و حمایت های دولت در زمینه ارائه تسهیلات به مخاطبان، می تواند از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل گردند تا منابع بخش خصوصی به صورت بهینه استفاده شده و باعث تولید و اشتغال شود.

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، نیز در این بازدید ضمن تقدیر از آسیاتک به دلیل سرمایه گذاری قابل توجه و ایجاد دیتا سنتر مجهز با استانداردهای بین المللی افزود: با بررسی این دستاوردها مشخص شد که مدیریتی قوی و نیروهایی متخصص و کارآمد در آسیاتک مشغول به فعالیت می باشند.

وی، ادامه داد فعالیت های آسیاتک در همه زمینه ها نیاز به حمایت دارد و سعی خواهیم کرد با همکاری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نمایندگان و اعضای کمیسیون های انرژی و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، فضای مطلوبی را برای ادامه فعالیت های مثبت شرکت آسیاتک فراهم آوریم.

نماینده مردم کرمانشاه، در پایان تصریح کرد: یکی از اصلی ترین دغدغه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولین بحث اشتغال زایی است و من از همین جا اعلام می کنم از همه توانم در مجلس به عنوان نماینده مردم استفاده می کنم تا شرایط برای ارتقاء بخش خصوصی و کمک به اشتغال زایی در آن استفاده می کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-11-10 10:45

افزودن دیدگاه جدید