کد مطلب: 

220781

امکان استقرار در اماکن با کاربری مسکونی برای شرکت‌های خلاق

استقرار دفاتر شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در اماکن مسکونی سطح شهر تهران تسهیلاتی است که با حمایت معاونت علمی به این شرکت‌ها ارائه می‌شود.
امکان استقرار در اماکن با کاربری مسکونی برای شرکت‌های خلاق

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به‌موجب تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شهرداری تهران که در راستای اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به امضاء رسیده است، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در شهر تهران، می‌توانند در صورت کسب شرایط لازم، دفاتر خود را در اماکن مسکونی مجاز در سطح شهر تهران مستقر کنند.

بر این اساس، استقرار آن دسته از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق که از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی می‌شوند، در اماکن مسکونی واقع در پهنه‌های کار و فعالیت (پهنه (S و پهنه مختلط) پهنه (M که دارای شاکی خصوصی و یا آراء کمیسیون‌های ماده صد نباشند (مشابه دفاتر مهندسی) بلامانع است.

شرکت‌های متقاضی باید توجه داشته باشند که کاربری ساختمان تغییر نخواهد کرد و صرفاً به شرکت اجازه ادامه فعالیت در اماکن مسکونی داده خواهد شد. تنها آن دسته از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق برای استفاده از این تسهیلات به شهرداری معرفی می‌شوند که قبل از درخواست اخطاریه رسمی از شهرداری دریافت کرده باشند.

داشتن پایان کار ساختمان برای استفاده از این خدمت الزامی است. پس از تکمیل مدارک و بررسی اولیه تقاضای شرکت توسط معاونت علمی و فناوری، نامه‌ای حاوی اطلاعات مکانی شرکت به شهرداری منطقه مربوطه ارسال خواهد شد و ارزیابی اصلی توسط شهرداری منطقه صورت خواهد گرفت.

شرکت‌های خلاق که مطابق با ضوابط عمومی خدمت واجد شرایط می‌باشند، می‌توانند با تماس با دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معاونت علمی، با شماره 02183532475 درخواست خود را به کارشناس مرتبط ارائه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-07 13:01

افزودن دیدگاه جدید