کد مطلب: 

220730
توضیحات وزیر ارتباطات پیرامون حمله سایبری اخیر به زیرساخت های ارتباطی کشور؛

(فیلم) شرکت اینترنتی «گلدن لاین» منبع حملات سایبری اخیر/ بیشتر حملات به سمت شبکه ارتباطات تلفن همراه کشور/ پیگیری حقوقی در مجامع بین‌المللی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، منبع حملات سایبری امروز (دوشنبه) صبح به زیرساخت شبکه ارتباطی کشور را از شرکت اینترنتی بنام «گلدن لاین» اعلام کرد و از پیگیری حقوقی آن در مجامع بین المللی از طریق وزارت امورخارجه خبر داد.
(فیلم) شرکت اینترنتی «گلدن لاین» منبع حملات سایبری اخیر/ بیشتر حملات به سمت شبکه ارتباطات تلفن همراه کشور/ پیگیری حقوقی در مجامع بین المللی

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح جزییاتی از حملات سایبری که امروز به زیرساخت های شبکه ارتباطی کشور رخ داد گفت: امروز صبح این حملات شکل جدی تری به خود گرفت و از یک شبکه اینترنتی به نام شرکت "گلدن لاین" اینترنت صورت گرفت.

وی ادامه داد: مقصد حملات این رژیم به سمت زیرساخت شبکه ارتباطی کشور و بیشتر توجه به سمت شبکه ارتباطات تلفن همراه بوده است.

وی از مستند کردن حملات سایبری انجام شده برای پیگیری حقوقی آن در مجامع بین المللی توسط وزارت امورخارجه و نهادهای مسئول خبر داد.

بنابه این گزارش، صبح امروز آذری جهرمی در شبکه های اجتماعی با اعلام دفع موفق حملات سایبری به زیرساخت شبکه ارتباطی کشور در مورد منبع این حملات نوشت: رژیمی که سابقه‌ آن در بکارگیری سلاح سایبری در پرونده‌هایی چون استاکس نت مشخص است، این بار تلاش داشت به زیرساخت های ارتباطی ایران صدمه‌ای وارد کند، البته به لطف هوشیاری تیمهای فنی، دست خالی بازگشت.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-05 15:11

افزودن دیدگاه جدید