کد مطلب: 

220723

30 میلیون دقیقه مکالمه بین عراق و ایران طی 19 روز/ کمترین اختلال ارتباطی در مراسم پیاده‌روی اربعین

رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مراسم پیاده روی اربعین امسال با کمترین اختلال ارتباطی مواجه بود، گفت: 30 میلیون دقیقه مکالمه بین عراق و ایران طی 19 روز انجام شده است.
30 میلیون دقیقه مکالمه بین عراق و ایران طی 19 روز/ کمترین اختلال ارتباطی در مراسم پیاده‌روی اربعین

به گزارش سیتنا، اسماعیل رادکانی با اشاره به اینکه از تاریخ 23 مهر ماه تا 12 آبان، 30 میلیون دقیقه مکالمه بین دو کشور ایران و عراق انجام شد، اظهار کرد: از این تعداد 70 درصد مکالمه ها از ایران به عراق و 30 درصد از عراق به ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه امسال کیفیت مکالمه ها نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است، تصریح کرد: امسال به رغم وجود شرایط جوی نامساعد در نقاط مرزی کشور، شاهد کمترین اختلال در ارتباطات بودیم و قطعی ارتباط در این مدت وجود نداشت.

رادکانی با بیان اینکه روز اربعین بیش از دو میلیون 300 هزار میلیون دقیقه مکالمه انجام شد، خاطرنشان کرد: بیشترین تماس ها روز 7 آبان، یک روز قبل از مراسم پیاده روی اربعین حسینی انجام شد که حدود سه میلیون دقیقه مکالمه بود.

رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به همکاری خوب اپراتورهای داخلی و عراقی در ایام اربعین، افزود: در  این ایام اپراتورها همکاری خوبی با ما داشتند و  در حال حاضر نیز ترافیک مکالمه ها به حالت عادی بازگشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-05 13:33

افزودن دیدگاه جدید