کد مطلب: 

220716

بازیکن اخراجی استقلال با یک استوری به این اقدام واکنش نشان داد

یکی از بازیکنانی که بنا به دلایل انضباطی از استقلال کنار گذاشته شد تا غایب بزرگ این تیم در تبریز باشد سرانجام به این اتفاقات واکنش نشان داد.
بازیکن اخراجی استقلال با یک استوری به این اقدام واکنش نشان داد

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، جلسه پرحاشیه بازیکنان استقلال با سرپرست باشگاه در تمرین روز شنبه منجر به کنار گذاشتن موقت دو بازیکن از کاروان اعزامی این تیم به تبریز برای بازی با ماشین سازی شد. خبری که در ابتدا از سوی باشگاه تکذیب شد اما روز گذشته به تایید رسید و دلیل آن نیز تنبیه انضباطی از سوی سرمربی اعلام شد.

فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی در شرایطی از همراهی استقلال به صورت موقت کنار گذاشته شدند که وینفرد شفر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ماشین سازی در تبریز کنار گذاشتن این دو بازیکن را انضباطی قلمداد کرد و مدعی شد هر بازیکن دیگری نیز از چارچوب های انضباطی او و باشگاه خارج شود، کنار گذاشته خواهد شد.

اتفاقات و حاشیه های رقم خورده برای این دو استقلالی سرشناس با سکوت آنها در 48 ساعت گذشته همراه شد تا این که سرانجام فرشید اسماعیلی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود به این تصمیمات باشگاه و سرمربی آلمانی واکنش نشان داد و به نوعی درد و دل هایش را نزد پروردگار برد. یکی از این استوری ها با مضمون « خدایا این‌بار، اینجا از صبر برایم سخن نگو. اینها همه قبول... ولی اگر پیش تو نق نزنیم، کجا بزنیم؟ من صبر می‌کنم چون تو هستی» منتشر شد و دیگری با این جمله پرطعنه:« زبان هیچ استخوانی ندارد. اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند. پس مراقب حرف‌هایتان باشید».

حال باید منتظر ماند و دید اتفاقات رخ داده برای اسماعیلی و روزبه چشمی در باشگاه استقلال در ساعات آینده چه تبعاتی در پی خواهد داشت. اتفاقی که نه تنها بر حواشی این تیم بحران زده افزود بلکه باعث شد تا حساسیت های حاکم بر بازی امروز استقلال با ماشین سازی افزوده شود تا سرمربی آلمانی و مدیریت باشگاه با فشارهای روحی روانی فراوانی روبرو شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-05 10:08

افزودن دیدگاه جدید