کد مطلب: 

220709

#می‌جنگیم، وعده آقای گل پرسپولیسی‌ها

علی علیپور پس از بازی رفت برابر کاشیما با هشتگ می‌جنگیم وعده جبران داد. هشتگی که حالا رمز عملیات غیرممکن پرسپولیسی‌ها شده است.
#می‌جنگیم، وعده آقای گل پرسپولیسی‌ها

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، پرسپولیس دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را به کاشیما آنتلرز واگذار کرد تا سرنوشت قهرمانی به بازی برگشت کشیده شود. سرخپوشان در حالی در ژاپن دو گل دریافت کردند که علی علیپور آقای گل فصل پیش لیگ برتر با انتشار عکسی از خودش و با هشتگ #می‌جنگیم به هواداران سرخ وعده جبران داد.

این هشتگ را تقریبا همه پرسپولیسی ها به عنوان نماد این بازی انتخاب کرده اند. هم تیمی هایش با او از این هشتگ استفاده کردند و بازیکنان دیگر تیم هم به آن تاسی کرده اند و برای اینکه همه یک پیام واحد داشته باشند از آن بهره می گیرند.

سال قبل و در دل ناکامی مطلق استقلال یک رمز عملیات به داد شان رسید ، هشتگ #با_هم و حالا از سوی پرسپولیسی ها بعد از یک باخت بد موقع در فینال لیگ قهرمانان آسیا ، هشتگ می جنگیم ساخته شده تا بازیکنان یادشان باشد 90 دقیقه وقت دارند برای ساختن تاریخ شان. همه آنها که 90 دقیقه بازی رفت را پشت سر گذاشته اند ، خوب می دانند که چقدر راحت می توانند در بازی برگشت رقیب ژاپنی را شکست دهند. تیم آنالیز برانکو به دقت حریف را بررسی کرده و باور دارند این دفاع گسستنی است.

فشار 100 هزار نفره در آزادی می تواند به سادگی رقیب را عاصی کند. قطعا این تیم نه از الدوحیل قوی تر است و نه از السد . دو تیمی که برابر پرسپولیس دست های شان را به نشانه تسلیم بالا بردند.

دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز شنبه 19 آبان ساعت 18:30 برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-05 09:06

افزودن دیدگاه جدید