کد مطلب: 

220695

ماه‌ها تاخیر در واگذاری ساندروهای ثبت‌نامی/ خودروی جایگزین هم معرفی نشده است

شرکت پارس خودرو در هفته‌ی نخست مهرماه 97 با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص تاخیر در تحویل خودروهای گروه رنو، اعلام کرده بود برای مشتریانی که درخواست دریافت خودرو جایگزین داشته باشند طرح اعلام و از محصولات گروه خودروسازی سایپا به عنوان جایگزین ارائه خواهد شد؛ در حالی که با گذشت یک ماه از انتشار این خبر تا کنون طرح جایگزینی اعلام نشده است.
ماه‌ها تاخیر در واگذاری ساندروهای ثبت‌نامی/ خودروی جایگزین هم معرفی نشده است

به گزارش خبرنگار سیتنا، در تاریخ سوم مهرماه 97 شرکت پارس خودرو در اطلاعیه‌ای (لینک) ضمن ابراز تاسف از خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته ای (برجام) و اعمال تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودروی کشور، تاکید کرده بود که مذاکره با شرکت رنو پارس به عنوان نماینده شرکت رنو در ایران در خصوص رفع مشکلات تولید ادامه دارد.

در ادامه‌ی این اطلاعیه آمده بود: در آینده نزدیک جهت مشتریانی که درخواست دریافت خودرو جایگزین داشته باشند طرح اعلام و از محصولات گروه خودروسازی سایپا به عنوان جایگزین ارائه خواهد شد، همچنین مشتریانی که درخواست انصراف از خرید و دریافت وجه خود را دارند نیز می توانند با ارائه درخواست خود طی یک هفته مبلغ واریزی به همراه سود مشارکت و جرائم تاخیر دریافت کنند.

در همین حال طی روزهای گذشته و پس از اعلام خروج قطعی شرکت رنو از ایران، مازیار بیگلو، دبیر انجمن قطعه سازان در خصوص توقف تولید ساندرو در ایران، اظهار کرد: پس از قطع همکاری شرکت خودروسازی رنو با خودروسازان داخلی، برای تامین قطعه‌های سی کی دی (قطعات منفصله) محصولات رنو با مشکل مواجه شده‌ایم، زیرا قطعه سازان داخلی در صورت نبودن این قطعه، توانایی تولید سایر قطعات محصولات رنو را نخواهند داشت. از طرفی اکنون برای خدمات پس از فروش محصولات رنو با این خودروساز فرانسوی در حال مذاکره هستیم.

در حالی که اخبار دریافتی تا این لحظه از واگذاری خودروهای پیش فروش شده‌ی ساندرو با موعد تحویل خردادماه 97 حکایت دارد و سایر خودروهای پیش فروش شده از موعد تحویل خردادماه تا کنون در نوبت دریافت خودرو هستند، به نظر می رسد شرکت پارس خودرو باید به صورت شفاف برنامه اش را برای واگذاری خودروهای پیش فروش شده اعلام کند و در صورت عدم امکان واگذاری، نسبت به معرفی خودروهای جایگزین اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-04 13:27

افزودن دیدگاه جدید