کد مطلب: 

220673

حضور شوکه‌کننده‌ی گلکسی اس 10 سامسونگ!

حسگر اثر انگشت یکپارچه گلکسی اس 10 سامسونگ تمام برندها را شکست می دهد!
حضور شوکه‌کننده‌ی گلکسی اس 10 سامسونگ!

به گزارش سیتنا به نقل از اسپوتنیک، گلکسی اس 10 سامسونگ در بسیاری از موارد برای این برند کره ای که سال هاست برترین برند فروش موبایل محسوب می شود رکورد شکنی هایی انجام خواهد داد.

خبری منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ در بخش حسگر اثر انگشت تغییرات جالبی خواهد داشت.

با توجه به شایعات موجود باید شاهد عرضه حسگر اثر انگشت یکپارچه روی محصولات این برند بود و نکته قابل توجه را باید پشتیبانی یک سوم این صفحه نمایش از این حسگر دانست.

در حال حاضر برای این گوشی هوشمند شرایط در نظر گرفته شده بسیار مناسب خواهد بود و باید دید آیا سامسونگ می تواند فروش خود را در سال جاری افزایش دهد یا باز هم اسیر برندهای چینی که روز به روز گسترش پیدا می کنند می شود.

در حال حاضر شرکت سامسونگ سهم کمتری را در مقایسه با سال های گذشته پیدا کرده است و به خوبی می داند یک اشتباه کوچک می تواند تمام این سال های غرور آمیز این برند را نابود کند.

طبق آخرین اخبار برند سامسونگ در نیمه سوم سال 2018 پرفروش ترین برند موبایل لقب گرفته است. اما به دلیل کاهش فروش این برند و قدرت گرفتن برند هوآوی که این روزها دومین برند پرفروش دنیا محسوب می شود، برند کره ای با تهدید جدی مواجه می شود.

سامسونگ در سال 2018 نیز در بخش دوربین و پردازنده نتوانست برتری خاصی در مقایسه با این برند چینی پیدا کند و به همین دلیل به نظر می رسد در سال آینده باید شاهد تحولات بسیار جالبی در گوشی های هوشمند این برند به خصوص گلکسی اس 10 سامسونگ بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-04 00:27

افزودن دیدگاه جدید