کد مطلب: 

220260

برقراری ارتباطات ارزانتر برای رایتلی‌ها در ایام اربعین با اپلیکیشن "رایفون"

"رایفون" اپلیکیشن ویژه رایتلی‌هاست که در ایام اربعین، ارتباطات را ارزانتر برقرار خواهد کرد.
برقراری ارتباطات ارزانتر برای رایتلی‌ها در ایام اربعین با اپلیکیشن "رایفون"

به گزارش سیتنا، مشترکین رایتل، می‌توانند با نصب اپلیکیشن رایفون، مکالمات خود را ارزانتر برقرار کنند. برای استفاده از رایفون، لازم است تا کاربر ابتدا از طریق یک سیم‌کارت رایتلی، نسبت به فعال‌سازی نرم‌افزار و ایجاد حساب کاربری اقدام کند.
در هنگام استفاده از رایفون، زمانی که تماس گیرنده تصمیم به برقراری تماس از رایفون را دارد، دو حالت به وجود می‌آید، در حالت اول مخاطب نیز رایفون را نصب کرده است و تماس از یک رایفون به رایفونی دیگر، همواره رایگان و بر بستر اینترنت صورت می‌گیرد. همچنین در صورت عدم دسترسی به اینترنت WiFi ، هزینه استفاده از اینترنت نیز برای کاربران مطابق تعرفه های جاری اپراتورهای سرویس دهنده، افزوده می‌شود.
در حالت دوم، مخاطب رایفون را نصب نکرده است، حتی در این حالت نیز امکان برقراری تماس وجود دارد و هزینه رایفونی این تماس، از سوی شخص برقرار کننده تماس پرداخت خواهد شد و دریافت کننده تماس، شماره رایتلی تماس گیرنده را به هنگام قبول تماس، مشاهده خواهد کرد.
رایفون در هنگام نبود شبکه تلفن همراه، ویژگی منحصر به فردی دارد؛ به این شکل که با حضور کاربر رایفون در مکانی فاقد شبکه تلفن همراه و با دسترسی به اینترنت، در صورتی که تماس گیرنده‌ای حتی بدون استفاده از رایفون با این شخص تماس بگیرد، ارتباط برقرار و مشترک می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن رایفون، به صورت رایگان به تماس دریافتی پاسخ دهد.
به غیر از تماس از رایفون با رایفون که هیچ هزینه‌ای در پی ندارد، تماس از رایفون با خطوط رایتل دقیقه‌ای 400 تومان و تماس از رایفون با سایر خطوط ثابت و همراه ایران، 600 تومان هزینه خواهد داشت. هزینه‌های مذکور، برای مشترکین اعتباری، از شارژ ریالی سیم‌کارت کسر خواهد شد و برای مشترکین دایمی، بر روی صورت‌حساب محاسبه خواهد شد.
جزییات بیشتر در خصوص نحوه نصب و استفاده از رایفون، از طریق لینک قابل دسترسی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-26 22:06

افزودن دیدگاه جدید