کد مطلب: 

220223

عملکرد تمامی مناطق مخابراتی به صورت مستمر پایش و بررسی می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: به عنوان بزرگترین و اثرگذارترین شرکت مخابراتی کشور، بر این باوریم که بالندگی و رشد، به جز با اهتمام وافر تحصیل نخواهد شد و لذا همواره تلاش کرده‏ ایم تا در مسیر بهبود عملکرد در راستای اهداف کلان ملی و اهداف سازمانی گام برداریم.
عملکرد تمامی مناطق مخابراتی به صورت مستمر پایش و بررسی می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با اشاره به این نکته که عملکرد شرکت مخابرات ایران بر عملکرد صنعت ارتباطات به صورت مستقیم اثرگذار است گفت: در همین راستا به صورت مستمر عملکرد مناطق مخابراتی با استفاده از مکانیسم‏ های متعدد کنترلی، بر اساس برنامه‏ های ابلاغی و انتظارات تبیین شده، مورد پایش قرار می‏گیرد تا در صورت انحراف از برنامه تبیین شده سریعا اصلاحات ممکن انجام گرفته تا همه مناطق به صورت متوازن و صحیح در مسیر توسعه و پیشرفت با توجه به هدف گذاری ها و برنامه ریزی های شرکت حرکت کنند.

صدری، با اعلام اینکه انواع شاخص‏های عملکردی شامل درآمد، هزینه، سود، دایری خدمات، لاوصولی، بهره‏ وری دارایی‏های شبکه و بسیاری موارد دیگر در این ارزیابی‏ها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و اقدامات اصلاحی متعاقب آن انجام می‏پذیرد ، گفت: بر همین اساس پس از بررسی عملکرد ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷، مشاهده شد که ۷ استان حدنصاب‏های لازم برای عملکرد مطلوب را کسب نکرده اند. لذا به مدیران این ۷ منطقه، بابت ضعف عملکرد و تصحیح برنامه های خود برای پوشش کاستی ها و تلاش بیشتر برای رسیدن به حد مطلوب و مورد نظر شرکت تذکرات لازم داده شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، هدف اصلی از این اقدام را صرفا ایجاد بهبود در روند عملکرد شرکت دانست و اشاره کرد: طی جلسات، مطالعات و تحلیل‏های انجام شده، ریشه‏ های انحراف عملکرد برای ایجاد اصلاحات شناسایی شده است.

صدری، با اظهار امیدواری از اینکه با برنامه‏ ریزی مناسب، اتخاذ تصمیمات لازم و بهره‏ گیری از جمیع توانمندی‏های موجود در مناطق و مخابرات ایران، در کوتاه‏ترین زمان ممکن شاهد جبران عقب‏ ماندگی، بهبود عملکرد و تحقق برنامه‏ های ابلاغی باشیم، اعلام کرد : درغیر اینصورت تیم مدیریت ارشد ناگزیر از اجرای سایر اقدامات اصلاحی خواهد بود.

وی، در پایان گفت: ما در مسیر ارائه خدمات با کیفیت به هموطنانمان از هیچ اقدام موثری کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-25 11:46

افزودن دیدگاه جدید