کد مطلب: 

220155

پژوهشگاه فضایی ایران آماده‌ی همکاری با سندیکای صنعت مخابرات برای تامین نیازهای پروژه‌ها است

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: این پژوهشگاه آماده همکاری با سندیکای صنعت مخابرات ایران در خصوص تامین نیازهای پروژه‌های جاری خود است.
پژوهشگاه فضایی ایران آماده‌ی همکاری با سندیکای صنعت مخابرات برای تامین نیازهای پروژه‌ها است

به گزارش سیتنا، دکتر حسین صمیمی در دیدار با مهندس فرامرز رستگار دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، اظهار داشت: پژوهشگاه فضایی ایران در اجرای ماموریت خود برای طراحی و ساخت ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی، با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، شرکت‌های دانش‌بنیان در ارتباط بوده و از همکاری با سندیکای صنعت مخابرات نیز استقبال می‌کند.

وی افزود: تعامل و همکاری مجموعه پژوهشگاه فضایی ایران با سندیکای صنعت مخابرات می‌تواند آثار خیری برای صنعت فضایی کشور داشته باشد.

بنا به این گزارش، در این دیدار که روز دوشنبه مورخ ۳۰ مهر سال‌جاری در محل پژوهشکده سامانه‌های ماهواره پژوهشگاه فضایی ایران صورت گرفت، مهندس رستگار دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران از پروژه‌های ماهواره‌ای و پروژه‌های جاری این پژوهشکده بازدید نمود.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران با بازدید از پروژه‌های ماهواره‌ای در پژوهشکده سامانه‌های ماهواره پژوهشگاه فضایی ایران گفت: دستاوردهای ارزنده‌ای در حوزه فضایی کشور در پژوهشگاه ارائه شده که قابل تقدیر است.

وی افزود: سندیکای صنعت مخابرات ایران که هم‌اکنون دارای ۱۳۰ عضو است، توانایی‌ها و قابلیت‌های زیادی برای همکاری با پژوهشگاه فضایی ایران در توسعه صنعت فضایی کشور دارد که باید از این توان استفاده کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-23 17:38

افزودن دیدگاه جدید